Vad gör vi? Del CXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu jäklar! Bubblet ligger på kylning och jobbmailen har utrustats med ett autosvar där det står att jag är ledig och åter 5 januari. Nu går jag på vad som kan vara min mest välbehövliga julledighet någonsin! :love:

Skål! :up: Inget bubbel för mig idag (det känns lite fel) men jag har ett trevligt vitt vin som nog ska passa till räkorna.

Till efterrätt blir det glögg :love:
 
Firar in jullovet med pepparkakscupcake, salt caramel brownie och hallonbiskvi 👍
received_865159507608579.webp
 
Nu jäklar! Bubblet ligger på kylning och jobbmailen har utrustats med ett autosvar där det står att jag är ledig och åter 5 januari. Nu går jag på vad som kan vara min mest välbehövliga julledighet någonsin! :love:
Åh så avis! Har också slitit hårt senaste tiden och såg fram emot precis samma typ av kväll och stundande ledighet. Men ligger istället sjuk i ngn skum förkylning sedan 3 dagar. :meh: Covidtestad och har orkat att tömma diskmaskinen + laga superenkel pastalunch idag i alla fall. Så sugigt!
 
Jaha, nu ringde det en trevlig man från PostNord som, för att göra en lång historia kort, sa att de tappat bort mitt paket på Årsta sorteringscentral :rofl: Han ville vet vad som var i det, kattmat, märke, Sheba (ja jag vet men för att få i henne psylliumfrön för hennes mage så måste det vara Sheba) kostnad: 435 kr, finns det någon speciell loga på paketet, näh, det är fyrkantigt och brunt och gjort av kartong med min adress på?

Nu ska ett ärende iaf läggas upp och han trodde/lovade att det skulle komma nästa vecka innan jul. Passade på att fråga om de har mycket att göra, kaos, men enligt honom så går allt galant och de har överkapacitet. Sa att jag gärna vill ha paketet innan jul vilket utlovades. Nu slipper jag iaf att sitta och beställa varje dag och invänta min kattmat.
Ser framför mig hur en lätt stressad posttjänsteman springer centralen runt och letar efter ett fyrkantigt brunt paket.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 378
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 171
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
742
Senast: Svartkatt
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp