Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan ju sy i alla fall,men be mig inte tillverka en hatt eller snygg päls.Morfar var lite besviken på ätteläggarna, ingen av oss kan sy för två öre så ingen tog över skrädderiet
Nu jäklar! Bubblet ligger på kylning och jobbmailen har utrustats med ett autosvar där det står att jag är ledig och åter 5 januari. Nu går jag på vad som kan vara min mest välbehövliga julledighet någonsin!
Nä jag förstår det. Beklagar verkligen och sänder snälla tankar!Skål! Inget bubbel för mig idag (det känns lite fel) men jag har ett trevligt vitt som nog ska passa till räkorna.
Till efterrätt blir det glögg
Symaskin är djävulens påfund! Mvh syr inget efter 1550
Dom tänkte verkligen SÅ ANNORLUNDA i både konstruktion, material osv förr.Wow! Så jäkla duktig! Så kul med lite annorlunda sykonst.
Jag kan typ sy fast en knapp.
Skulle jag ge mig på att sy kan jag lova att jag inte ens kommer snegla på kreationer likt dina under en överskådlig framtid.Dom tänkte verkligen SÅ ANNORLUNDA i både konstruktion, material osv förr.
Åh så avis! Har också slitit hårt senaste tiden och såg fram emot precis samma typ av kväll och stundande ledighet. Men ligger istället sjuk i ngn skum förkylning sedan 3 dagar. Covidtestad och har orkat att tömma diskmaskinen + laga superenkel pastalunch idag i alla fall. Så sugigt!Nu jäklar! Bubblet ligger på kylning och jobbmailen har utrustats med ett autosvar där det står att jag är ledig och åter 5 januari. Nu går jag på vad som kan vara min mest välbehövliga julledighet någonsin!
Ser framför mig hur en lätt stressad posttjänsteman springer centralen runt och letar efter ett fyrkantigt brunt paket.Jaha, nu ringde det en trevlig man från PostNord som, för att göra en lång historia kort, sa att de tappat bort mitt paket på Årsta sorteringscentral Han ville vet vad som var i det, kattmat, märke, Sheba (ja jag vet men för att få i henne psylliumfrön för hennes mage så måste det vara Sheba) kostnad: 435 kr, finns det någon speciell loga på paketet, näh, det är fyrkantigt och brunt och gjort av kartong med min adress på?
Nu ska ett ärende iaf läggas upp och han trodde/lovade att det skulle komma nästa vecka innan jul. Passade på att fråga om de har mycket att göra, kaos, men enligt honom så går allt galant och de har överkapacitet. Sa att jag gärna vill ha paketet innan jul vilket utlovades. Nu slipper jag iaf att sitta och beställa varje dag och invänta min kattmat.
Ser framför mig hur en lätt stressad posttjänsteman springer centralen runt och letar efter ett fyrkantigt brunt paket.
Skulle jag ge mig på att sy kan jag lova att jag inte ens kommer snegla på kreationer likt dina under en överskådlig framtid.
Det är ju liksom nivå 5 millar.0. Jag är väl på nivå 1.0.
Bitiba brukar ha gröna plastband runt också för att bära i hahahaJa för det finns säkert få bruna fyrkantiga paket där
Ja jo jag vet, men håller mig på behörigt avstånd!Symaskinerna kom dock mkt senare än 1550, så 1600 och 1700 kan du nosa på.