Fan vad jag är TRÖG! Läste flera ggr. Tack!Språk är felstavat till spårk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan vad jag är TRÖG! Läste flera ggr. Tack!Språk är felstavat till spårk
Det gjorde jag igår! (Eh känner att jag bombar tråden nu...) men fastnade på chili- och tomatsorter. Och så måste jag bestämma antal och placering av nya pallkragar.Sitter på Impecta...
Jag gör mitt bästa för att hålla mig ifrån odlingssidor! Vi kommer inte hinna med några stor odlingar nästa sommar heller och jag funderar på lite perenner istället, det är löjligt lite blommor i den här trädgården. Löjligt lättskött med i stort sett bara gräsklippning men jag saknar blommor!Det gjorde jag igår! (Eh känner att jag bombar tråden nu...) men fastnade på chili- och tomatsorter. Och så måste jag bestämma antal och placering av nya pallkragar.
Flyttade till hus för ett år sen lite drygt. Odlingsintresserad och har löjligt mycket blommorJag gör mitt bästa för att hålla mig ifrån odlingssidor! Vi kommer inte hinna med några stor odlingar nästa sommar heller och jag funderar på lite perenner istället, det är löjligt lite blommor i den här trädgården. Löjligt lättskött med i stort sett bara gräsklippning men jag saknar blommor!
Vi flyttade hit i våras och hela sommaren och hösten har gått åt till renovering. vi har ett litet växthus och en odlingslåda, så jag hade en tomatplanta, en chiliplanta och en bunt olika kryddor. Men nästa sommar ska jag lite mer aktivt fundera på blommor, extremt torr mark så jag måste ha med det i beräkningen också!Flyttade till hus för ett år sen lite drygt. Odlingsintresserad och har löjligt mycket blommor
Jag har bara en liten balkong Men tänker att "finns det hjärterum, finns det stjärterum" gäller även växter...Det gjorde jag igår! (Eh känner att jag bombar tråden nu...) men fastnade på chili- och tomatsorter. Och så måste jag bestämma antal och placering av nya pallkragar.
Oj redan, hur gammal är hon nu?
Jag håller tummarna att Humla inte hinner börja, här hade veterinären typ en månads väntetid.
Det lät fruktansvärt gott. Finns recept?