Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är så dålig på att citera flera samtidigt därav hundra inlägg efter varandra....

Dagen har varit bra! Fick beröm av en enligt mig mkt kunnig lärare och hon sa att för att vara en förstaklassare låg jag på väldigt hög nivå :o Jag vart lite chokad och glad såklart!
Fattar inte varför jag känner mig så sämst.
 
Jag har haft en rätt dålig dag, framför allt rent jobbmässigt. Många och jobbiga/krävande uppgifter som kommit in på en gång. Det blir totalt kaos i hela huvudet och ensamarbetet hemifrån försvårar allt. Jag saknar mina kollegor så otroligt mycket! Mail fram och tillbaka är inte alls samma sak som att ha dem nära. Att spontant kunna bolla frågor och lösningar på problem. Och att gemensamt kunna skratta åt eländet, när det behövs. Min arbetslust och självförtroende sjunker som en sten av att sitta ensam vid mitt köksbord och försöka hantera allt när det blir så här.

Kunde som tur väl är få några bra timmar i stallet nu i eftermiddag/kväll. Den bästa tiden på hela veckan. Hästar. :heart
Jag är ruskigt less på hemarbete. Hållt på sen i mars, väldigt mycket teamsmöten. Blir inte lika spontant eller socialt men tack vare det känner jag i alla fall att jag lärt känna mina kollegor, började 2 veckor innan vi fick gå hem.
 
christmas sweaters är ett tradtitionellt skämt i ffa nordamerika men jag har aldrig sett en klänningversion.

Det var inget skamt alls nar det borjade for sisadar 30 ar sedan och aven om jag tyckte att de flesta var tamligen "tacky" sa innebar ju inte det att alla tycker det. Numera finns det en hel del som ar varre an tacky ... och det finns hur manga klannigar som helst. Sjalv har jag en riktigt tacky klanning :o som jag vann $30 (ungefar 300 sek) som den "juligaste" kladda pa jobbet's julparty forra aret. :p
(jag visste att det var en tavling om "juligaste kladd" och kopte darfor klanningen som var pa rea for $10.:D)

Sjalv tycker jag att de klanningar du visade kan vara super kul (och faktiskt snygga) en dag per ar ungefar.:p
 
Det tävlar nog våra kissar om tror jag... De äter inte hela räkor, de har blitt bortskämda med att få dem skakade :angel:.

Ja? Det är väl självklart att kissarna ska ha skalade räkor? :confused: :confused: Mina tidigare damer och den här skulle aaldrig nedlåta sig till att äta oskalade räkor :rofl:

Vi har också konstaterat att kisse inte vill ha havskräftor (Missia åt sådana men bara om husse skalat). Vi har inte ätit hummer eller kungskrabba ännu så där vet vi inte om kisse tycker om dem (Missia och Tassa åt hummer... motvilligt) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp