God kvällsmat även idag, lite fläskfilé med blandat ihopskrap från kylen med ris
Nu ska vi lägga oss och kolla på någon serie innan det är sovdags
Nu ska vi lägga oss och kolla på någon serie innan det är sovdags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mår Torsten?Gulle!
Jag har folk runt mig. Grannar, vänner och avkomman (som kommer med en flaska vin som hen tyckte jag behöver )
Får avvakta till måndag. Känns det risigt då så tar jag mig till min husläkare.
Hehe vad passar INTE till champagneJag vet inte om indiskt passar så vidare till champagne men när man har bestämt sig för att fira så får det bli som det blir!
Det var lite så vi tänkte också. Skitsamma liksom, champagne måste väl funka till allt.Hehe vad passar INTE till champagne
Jag är ruskigt less på hemarbete. Hållt på sen i mars, väldigt mycket teamsmöten. Blir inte lika spontant eller socialt men tack vare det känner jag i alla fall att jag lärt känna mina kollegor, började 2 veckor innan vi fick gå hem.Jag har haft en rätt dålig dag, framför allt rent jobbmässigt. Många och jobbiga/krävande uppgifter som kommit in på en gång. Det blir totalt kaos i hela huvudet och ensamarbetet hemifrån försvårar allt. Jag saknar mina kollegor så otroligt mycket! Mail fram och tillbaka är inte alls samma sak som att ha dem nära. Att spontant kunna bolla frågor och lösningar på problem. Och att gemensamt kunna skratta åt eländet, när det behövs. Min arbetslust och självförtroende sjunker som en sten av att sitta ensam vid mitt köksbord och försöka hantera allt när det blir så här.
Kunde som tur väl är få några bra timmar i stallet nu i eftermiddag/kväll. Den bästa tiden på hela veckan. Hästar.
christmas sweaters är ett tradtitionellt skämt i ffa nordamerika men jag har aldrig sett en klänningversion.
En vanlig trappstege. Men lite ranglig..Vad för typ av stege var det?
krya på dig!
Hehe vad passar INTE till champagne
Passar det till en hamburgare från McD?Det var lite så vi tänkte också. Skitsamma liksom, champagne måste väl funka till allt.
Ibland rider jag endast en 30 min beroende på häst och hur dagen ser ut och sen andra gånger 1,5 h så ett pass behöver verkligen inte vara inom 45-60 min
Sveriges mest bortskämda kattunge??
Det tävlar nog våra kissar om tror jag... De äter inte hela räkor, de har blitt bortskämda med att få dem skakade .