athena_arabians
Trådstartare
Vi har rökt älghjärtan idag och jag var precis ut och hämtade dem från röken. Såå vansinnigt goda Kisse tyckte också det var gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är varken ovanligt eller ett skämt. Klänningarna har inte skämtmönster så som tröjorna.Klänningsversion av christmas sweater
Champagne och indiskt. Finfin fredag!
Skål ta mig tusan!
Jag vet inte om indiskt passar så vidare till champagne men när man har bestämt sig för att fira så får det bli som det blir!Skål! Här dricks det drink på egengjord gin (enbär i blanksprit) och Schweppes Summer edition tonic med enbär. Det rökta hjärtat var perfekt som snacks till den
Jag vet inte om indiskt passar så vidare till champagne men när man har bestämt sig för att fira så får det bli som det blir!
Sveriges mest bortskämda kattunge??Vi har rökt älghjärtan idag och jag var precis ut och hämtade dem från röken. Såå vansinnigt goda Kisse tyckte också det var gott
Fina Västervik@Hoarfrost tänkte på dig idag när jag var i Västervik.
Sveriges mest bortskämda kattunge??
Vad för typ av stege var det?Blev ingen ridning idag.
Brukar kliva upp från en stege, men idag ramlade stegen med mig på. Hästen stod snällt still medan jag blev hjälpt upp från backen. Hade gjort illa fotleden rejält.
Brukar stuka fotlederna så är van, men detta gör vansinnigt ont. Så mamma körde mig till akuten för att kolla upp den.
Hoppas på att det inte är något brutet!
Ibland rider jag endast en 30 min beroende på häst och hur dagen ser ut och sen andra gånger 1,5 h så ett pass behöver verkligen inte vara inom 45-60 minEtt par konstateranden . Återigen; Less is more och jag jobbar fortfarande hårt på att göra mindre, sätta gränser för orimliga krav oavsett om det kommer från mig själv eller någon annan, och njuta mer av det som är värdefullt för mig ❤. Apropå njutning; övertygad om att min häst njöt lika mycket av kylan idag som jag! Det var en riktigt pigg pålla idag så det fick bli 1,5 timme ridning, hon var nöjd efter att jag hade suttit upp efter mammas markarbete och lät henne galoppera ett par varv . Nu kan jag inse att det är heeeelt okej att rida allt mellan en halvtimme och 1,5 timme (antagligen 2 h med i lugn takt om det är så) utan att få nån jobbig känsla att det "måste" vara 45-60 min prompt . *Ibland gör man det onödigt knepigt för sig själv*.