Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket skit du råkar ut förDe hittade flera lösa benbitar i foten och fotleden med CT-röntgen. Så nu är jag gipsad i väntan på ev. operation.
Ligger och väntar på att gipset ska brinna klart så jag får åka hem. En halvtimme kvar!
Ja, en massa drama hela tiden.Vilket skit du råkar ut för
Krya på dig
Ibland rider jag endast en 30 min beroende på häst och hur dagen ser ut och sen andra gånger 1,5 h så ett pass behöver verkligen inte vara inom 45-60 min
Jag är ruskigt less på hemarbete. Hållt på sen i mars, väldigt mycket teamsmöten. Blir inte lika spontant eller socialt men tack vare det känner jag i alla fall att jag lärt känna mina kollegor, började 2 veckor innan vi fick gå hem.
Trött, knappt sovit inatt då jag haft ont i foten. Fan. Så less redan.
Oj, så länge! Vad har du för skada? Opererad?Men åh vad drygt!! Stackars dig och din fot!
Vet precis hur det är - går in på vecka sex som gipsad nu och har fem veckor kvar....
Fick du några smärtstillande?
Oj, så länge! Vad har du för skada? Opererad?
Fick en fraktur i armbågen i våras så har kvar smärtstillande sedan dess, men är rädd att äta det då jag lätt får magkatarr och får rejält ont av det. Så äter bara Alvedon nu.
Jag tyckte InDesign var ganska lätt att förstå sig på (men då hade jag använt photoshop och illustrator mycket innan) Tycker Moderskeppet har riktigt bra videos annars. Kostar inte jättemycket för en månad.InDesign. "Intressant" program. Ingenting känns intuitivt. ALLTING kräver en instruktionsvideo (steg-för-steg). Jobbar med omslaget, och det går verkligen sådär. Väntar i nuläget på svar från min tekniskt kunnige - och väldigt hjälpsamma - kollega/vän.
Tror att jag ska leta upp adventsljusstaken och knata ut i skogen och leta upp lite material. Tror att jag väljer grön mossa i stället för vitmossa (jag VET att det är en lav...) i år. Tycker att det är rätt fint med lite färg ! Men vette sjutton vad jag ska pynta med? Tror att jag har några mini-julkulor. Kan kanske bli fint att lägga i några sådana i mossan ?