Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis kommit till stallet regnar här medFunderar på vilket som är bäst. Bege sig till stallet nu eller sedan.....
Blir väl en kopp till medans jag funderar. Bedrövligt regn på tvären så det kanske hinner bli lite bättre under tiden..eller sämre.
Frågar du mig så är det ett minimumkrav för att öht äta en McD-hamburgarePassar det till en hamburgare från McD?
Kisse håller nu på att försöka avlöva husses plastfikus. Jag har varnat honom
Om man har använt andra Adobe-program innan så kan nog InDesign vara helt okej. Det stora problemet är väl också att försöka leva upp till tryckeriets specifika krav, och försöka förstå hur man ska kunna få InDesign att göra detta åt en....Jag tyckte InDesign var ganska lätt att förstå sig på (men då hade jag använt photoshop och illustrator mycket innan) Tycker Moderskeppet har riktigt bra videos annars. Kostar inte jättemycket för en månad.
Ja de speciella inställningarna osv kan vara knepiga att få till Kommer ihåg att jag blev riktigt frustrerad den första gången jag gjorde bokomslag... och att det till slut blev ganska fultOm man har använt andra Adobe-program innan så kan nog InDesign vara helt okej. Det stora problemet är väl också att försöka leva upp till tryckeriets specifika krav, och försöka förstå hur man ska kunna få InDesign att göra detta åt en....
Ett problem, som gör att jag bara vill lägga mig och ge upp, är att den fina bokframsidan som jag tidigare gjort i Canva blev totalt pixlad när jag stoppade in den i InDesign.... Och sedan fattar jag inte hur mitt 5 mm "bleed" ska synas som en streckad linje (tryckeriets krav)...Ja de speciella inställningarna osv kan vara knepiga att få till Kommer ihåg att jag blev riktigt frustrerad den första gången jag gjorde bokomslag... och att det till slut blev ganska fult
Men blev bättre när man hittat allt och gjort det en gång.
Aj, hoppas du inte gjorde blev allt för illa skadadFick en stor dörr över mig bakifrån då fastanordningen släppte. Smack och jag låg ner på alla fyra. Fy satan så här länge sedan jag haft såhär ont
Tack! Det är nog ingen större fara. Gjorde bara så fruktansvärt ont. Alla kroppsdelar verkar sitta där de ska iafAj, hoppas du inte gjorde blev allt för illa skadad
Låter inte kul!Jag bröt massa ben kring fotleden på båda sidor av foten. Två veckor i gipsskena för att svullnaden skulle gå ner, operation sen två veckor i gips sedan togs stygnen och nu sex veckor med aircast stövel (som är en dröm jämfört med vanligt gips). Hade nog otur (har inte vågat se på röntgenbilderna haha men foten satt liksom på i helt fel vinkel när jag ramlat och jag paniktryckte tillbaka den vilket nog inte var så bra).
Usch ja, vet hur det är! Mår fruktansvärt dåligt i magen av morfin så har också levt på alvedon senaste månaden. Tycker inte att morfin hjälper heller på mig. Men jag slutade med all smärtstillande bara några dagar efter operationen så det kan gå fort när det väl är fixerat!
Och så får man tycka jäkligt synd om sig själv och unna sig massa god mat och små presenter
Massa krya på dig-kramar till dig! Låt oss veta hur det går.
i bland pixlar InDesign bilder (för att spara på cpu kraft osv) Om du högerklickar på framsidan och väljer "Display Performance" kan du se vilken den valtEtt problem, som gör att jag bara vill lägga mig och ge upp, är att den fina bokframsidan som jag tidigare gjort i Canva blev totalt pixlad när jag stoppade in den i InDesign.... Och sedan fattar jag inte hur mitt 5 mm "bleed" ska synas som en streckad linje (tryckeriets krav)...