Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha - tack !! Nej, hade ingen aning om den funktionen. Men nu valde jag "high quality" och pixlarna ser ut att ha försvunnit ! Det är väl det som jag känner är en enorm "baksida" med InDesign, dvs att det finns så GRYMT mycket att lära sig innan man kan komma någonvart.....i bland pixlar InDesign bilder (för att spara på cpu kraft osv) Om du högerklickar på framsidan och väljer "Display Performance" kan du se vilken den valt
Fast det kanske du redan visste.
Har ni ingen sån där maskin som ångar loss tapeten? Tror det finns att hyra.Ska snart fortsätta skrapa tapet, vi skulle bara slipat ner lösa kanter men visade sig att det är X antal lager tapet som fanns på väggen såg sin chans att lossna på vissa ställen. Igår hann vi nästan klart, men kommit till ett stadie där man får spreja vatten,skrapa, spreja vatten, skrapa osv för det som sitter kvar. Det sitter stenhårt
Ska snart fortsätta skrapa tapet, vi skulle bara slipat ner lösa kanter men visade sig att det är X antal lager tapet som fanns på väggen såg sin chans att lossna på vissa ställen. Igår hann vi nästan klart, men kommit till ett stadie där man får spreja vatten,skrapa, spreja vatten, skrapa osv för det som sitter kvar. Det sitter stenhårt
Så bra att det var det lilla enkla!Aha - tack !! Nej, hade ingen aning om den funktionen. Men nu valde jag "high quality" och pixlarna ser ut att ha försvunnit ! Det är väl det som jag känner är en enorm "baksida" med InDesign, dvs att det finns så GRYMT mycket att lära sig innan man kan komma någonvart.....
Jag kanske kan hjälpa till med synlig bleed som är sträckad också - men jag fattar inte riktigt vad som menas med det faktiskt Just det där med att den ska vara synlig och sträckad. Synlig innan eller efter print eller båda? Sträckad hur? Som ett sträck eller många brutna sträck?Aha - tack !! Nej, hade ingen aning om den funktionen. Men nu valde jag "high quality" och pixlarna ser ut att ha försvunnit ! Det är väl det som jag känner är en enorm "baksida" med InDesign, dvs att det finns så GRYMT mycket att lära sig innan man kan komma någonvart.....
På mallen står det så här: "Obs! Kom ihåg att ange trimbox och linjera den med skärmärkena i mallen." På mallen ser "utfallet" ut så här:Jag kanske kan hjälpa till med synlig bleed som är sträckad också - men jag fattar inte riktigt vad som menas med det faktiskt Just det där med att den ska vara synlig och sträckad. Synlig innan eller efter print eller båda? Sträckad hur? Som ett sträck eller många brutna sträck?
Vin ! Gör det! Jag har redan druckit ett par glas..... Och nu är vinet slut.....Underbart kravlös lördag (jag har aktivt motarbetat både inre och yttre krav på att jobba i helgen - och jag vann! (åtminstone idag)), så jag sitter framför brasan och läser en bok som jag har tänkt läsa länge men aldrig fått tid till. Funderar på om jag ska brygga kaffe och ta en bit choklad, eller rent av hälla upp ett glas vin trots att klockan inte ens är 15.
Vin ! Gör det! Jag har redan druckit ett par glas..... Och nu är vinet slut.....
Jag hejar på!Städar så jag kan börja plocka fram advent/julpynt snart. Men jag har lite kört fast nu. Borde torka golv men jag orkar inte! Samtidigt är det skönt att få det fixat.