Det var väl pga stark blåst den gick på gund?Kommer aldrig våga åka viking line igen
Är ju rädd för att åka även annars
Nu står Grace på grund.i Mariehamn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl pga stark blåst den gick på gund?Kommer aldrig våga åka viking line igen
Är ju rädd för att åka även annars
Nu står Grace på grund.i Mariehamn
Spelar ingen roll för mig.Det var väl pga stark blåst den gick på gund?
Själv är jag sugen på den härchristmas sweaters är ett tradtitionellt skämt i ffa nordamerika men jag har aldrig sett en klänningversion.
Bara för att jag precis kom från filmsoffan där familjen kollat på sista Jurassic Park-filmen
Underbart kravlös lördag (jag har aktivt motarbetat både inre och yttre krav på att jobba i helgen - och jag vann! (åtminstone idag)), så jag sitter framför brasan och läser en bok som jag har tänkt läsa länge men aldrig fått tid till. Funderar på om jag ska brygga kaffe och ta en bit choklad, eller rent av hälla upp ett glas vin trots att klockan inte ens är 15.
De flesta hyresrätter har regeln att det ska vara tyst i huset efter kl 22. Jag skulle INTE sätta igång en tvättmaskin om det inte fanns extremt bra anledning till det (typ, om någon av hundarna pissat eller spytt på mitt täcke så att jag inte kunde sova utan att frysa ihjäl). Har själv varit med om att grannar kört maskiner mitt i natten och väckts av tvättmaskinernas centrifugerande. Vansinnigt irriterande.Funderar på att sätta på en tvättmaskin, tycker ni det är ok i en hyresrätt vid den här tiden?
Jo, tänkte lite så också. Jag tar det imorgon! Hann bara inte med typ något av det jag hade tänkt ikväll...De flesta hyresrätter har regeln att det ska vara tyst i huset efter kl 22. Jag skulle INTE sätta igång en tvättmaskin om det inte fanns extremt bra anledning till det (typ, om någon av hundarna pissat eller spytt på mitt täcke så att jag inte kunde sova utan att frysa ihjäl). Har själv varit med om att grannar kört maskiner mitt i natten och väckts av tvättmaskinernas centrifugerande. Vansinnigt irriterande.
Vissa dagar blir så Själv är jag mer rädd att imorgon inte orka något av det jag planerat...Jo, tänkte lite så också. Jag tar det imorgon! Hann bara inte med typ något av det jag hade tänkt ikväll...
Jag har slutat med TV, gör andra saker.Kollar dr Pimple Popper. Repris. Det är typ aldrig något bra på tv på lördagar. Varför?
Jag har slutat med TV, gör andra saker.