Hoppas det blir bÀttre
Jag har funderat pÄ att sÀga upp tv-abonnemanget men Àr nog lite beroende.
Har svÄrt att göra annat pga att jag fÄr ont av nÀstan allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det blir bÀttre
Jag har funderat pÄ att sÀga upp tv-abonnemanget men Àr nog lite beroende.
Har svÄrt att göra annat pga att jag fÄr ont av nÀstan allt.
Klockan ar nu 8:38 och jag ar helt slut. Jag har atit middag fran en "food truck" dar jag var och recryterade/samlade mat. Jag valde den Mexicanska food trucken och kopte Gorditas. Det av majsmjol med olika kott sorter -ser ut som en platt palt- som man friterar, skar upp i kanten och fyller vidare med sallad/eller vitkal och salsa, hot sas, mexican graddfil och bonor. Det ar verkligen mat gjort av gudar. SA himla gott och lange sedan jag at, som tur ar. Jag far nog promenera over 20,000 steg i morgon ocksa.
Nu sitter jag har med ett glas vin ... eh ... mitt andra faktiskt. jag ar fortfarande sugen pa att tugga pa nagot, men har inget hemma. ... som tur ar.
Speciellt inte om man följer Estonia dokumentÀren.Kommer aldrig vÄga Äka viking line igen
Ăr ju rĂ€dd för att Ă„ka Ă€ven annars
Nu stÄr Grace pÄ grund.i Mariehamn
Har varit uppe och Àtit pannkaksfrukost men nu ligger jag nedbÀddad igen. Kroppen fick nÄgon stressreaktion igÄr och jag har haft hjÀrtrusningar till och frÄn sedan dess, och haft svÄrt att sova inatt. FörstÄr inte hur en stressreaktion kan hÄlla i sig 12 h? Aja, mycket bÀttre nu iaf men kÀnner mig helt uttömd, sÄ ligger hÀr och myser med hunden.
Det lÄter vÀldigt obehagligt! Hoppas det gÄr över.
Ä andra sidan lÄter pannkaksfrukost och hundmys vÀldigt hÀrligt