Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
I dag ska jag tvatta och packa tva skolbussar for att kora ut dem till ett "stuff the bus" evanemang (utomhus) dar vi tar emot mat och (bara nya grejor) som ska delas ut till de som kan behova nu till Thanksgiving helgen. I morgon kor jag och en tjej ut bussarna till parkeringen vid en matvaruaffar efter huvudgatan sa vi syns riktigt tydligt.
Pa grund av corona kan vi inte vara sa manga som hjalper till och da jag har ansvaret ar det lite Alla har mask och minst 2 meter till nasta person. Det ska nog ga bra att fixa det har ocksa men det blir en mycket lang dag for mig i morgon!
 
1605896544964.webp


:rofl: O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp