Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köper boveteflingor, lägger lite i en skål tillsammans med vatten, in i micron någon enstaka minut och sedan är det klart. Jag är inte jättevan vid att göra annan gröt, så jag har inte så mycket att jämföra med, men det knepiga för mig med bovetegröten är att det går väldigt snabbt från "på tok för blöt" till "stenhård". Jag brukar därför börja med kanske en minut i micron, sedan röra om allt och sedan ta en knapp minut till.Nej det har jag inte testat. Hur gör man den?
Samma härPå väg hem nu från jobbet. Ledigt i 2 dar
Nyligen läxat upp kollegans pojkvän.
Utan att berätta för kollegan så var han och testade sig för covid för han misstänkte han hade detta.
Idag fick hon reda på det och nu när han var clearad så följde han med henne hit till jobbet för att inte vara själv.
Förklarade för honom att vi är mitt i en pandemi och att hon jobbar hop med 2 som befinner sig i högrisk (jag + en pensionär) Minsta misstanke så måste detta meddelas.
WTF liksom. mörka detta? Banne mig inte ok alls.
Ja jag är på lite dåligt humör just nu
Jag fattar inte varför han ska springa omkring där i dagens läge när han inte har där att göra. De flesta ställen har ju riktlinjer för vem som få befinna sig var på arbetsplatsen. Jag hade tagit upp det med chefen faktiskt.