Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Djuren fodrade, jag har ätit frukost, letat overall och vintervantar (yngstas vantar var kvar hos svärföräldrarna så jag ringde och väckte stackars svärmor så vi kunde komma och hämta dom där), skjutsat ungar till skola och dagis och lagt spår åt hunden. Nu har jag börjat jobba och dricker mera kaffe :) Tror det blir en lugn arbetsdag idag så jag kommer nog kunna sluta ett par timmar tidigare skulle jag tro.
 
Och nu fick jag iväg en ansökan till ett annat jobb som låter otroligt lockande (och som inte innebär något spring i trappor :p ). Skickade även iväg ett sms till en kollega för att kolla om han vill vara referens. Hoppas verkligen på napp på det företaget.

(och ja, alla på mitt nuvarande jobb inkl chefen vet att jag kollar efter andra jobb, så det är inte konstigt att jag skriver om mitt jobbsökande såhär öppet.)
 
Har nu skällt ut 3 chefer för att de strulputtat till det för 2 studenter i studentpoolen. Studenterna har utfört ett jobb för 4 månader sedan, fortfarande inte fått betalt och nu i ett möte nämndes det att de kanske inte skulle få betalt förrän nästa år 🤦‍♀️

Men nu skulle de fixa så att de får betalt i december.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp