Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara nån annan ort som behöver ert postnummer. Gällivare hade för länge sen 972xx och Malmberget 971xx men så byggdes det mycket i luleåområdet och de behövde ”angränsande” postnummer så 971xx och 972xx flyttades dit och Gällivare fick 982xx och Malmberget 983xx.
Gick det bra? Konstigt eller härligt?Jag har ätit en liten knäckemacka med kokt ägg
Det var lite läskigt, men väldigt gott!Gick det bra? Konstigt eller härligt?
Ja det är möjligt att det är något sådant det beror på. Men känns hinka konstigt då jag haft samma postnummer hela livet
och @Tonto jag mixar havregrynen innan jag kokar dem, blir lite som mannagrynsgröt då, kokar även långsamt på låg värme för extra krämighet (vill en ha det ännu krämigare kan en ha hälften mjölk, hälften vatten när en kokar). Låter kladdigt att mixa gröten efter kok?Äter du den som den är? I så fall kan jag rekommendera att mixa den. Koka som vanligt och kör med stavmixer. Jag tycker att det blir mycket godare då (men jag gillar den som vanligt också).
Vilken ben & jerry?Jag överlevde dammsugningen. Följde med mamma (mkt motvilligt) till ett nyöppnat willys i närheten. Kom ut med ny Ben & Jerrys jag inte smakat - så dagen förde något bra med sig!
Nu väntar jag på att den ska bli vettigt mjuk.
Cone TogetherVilken ben & jerry?
Tack för ett bra tips!!och @Tonto jag mixar havregrynen innan jag kokar dem, blir lite som mannagrynsgröt då, kokar även långsamt på låg värme för extra krämighet (vill en ha det ännu krämigare kan en ha hälften mjölk, hälften vatten när en kokar). Låter kladdigt att mixa gröten efter kok?
Har seriösa gröttrauman från min barndom så måste få gröten exakt rätt för att kunna äta den måste ha något riktigt sött på med, typ socker och kanel eller blåbär och honung
Den verkar spännande! Har inte vågat smaka den än dock.Cone Together
Kan meddela att om superknapriga våffelkonbitar i god choklad, saltig karamellsås och god mjuk vaniljglass faller dig i smaken kommer du gilla den.Den verkar spännande! Har inte vågat smaka den än dock.