Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Googla typ "däckbil" och sen din region där du bor och kolla om det finns. Här i Skåne finns det några stycken som kör runt och byter hemma hos folk. Har aldrig testat det själv då jag tar med däcken i bilen och byter i något sånt däckbytartält utanför stormarknaden inne i stan när jag ändå jobbar, men finns det så kan det absolut vara värt det tänker jag.
Får inte en enda träff men jag har svårt att tro att någon vill komma hem till mig och köra 4.5 mil för att göra det om vi räknar från centrala Sthlm eller Uppsala. Jag har nog inte heller lust att betala vad det kostar jämför att jag antingen byter hemma själv eller slänger in dem i bilen när jag ändå passerar någon stormarknad.

Förmiddagens möte avklarat, stack till hästarna och rotade fram ett par täcken som de fått på sig, hemma igen lagom till regnet kom och nu strax möte igen.
 
Pojkarna har haft golvtid medan jag har städat deras lådor.

Här är Adam (han som hade ett hornhinnesår orsakat av ett höstrå i ögat).
Adam.webp
 
Min far fick ett till krampanfall idag, så jag fick åka och hjälpa till med hundarna.
Igår var jag rörig i huvudet då bilen ska lämnas in och de är mycket på jobbet. Sen krocka jag ju med rådjuret och sen detta.
Magen krampar och ångesten kom som ett brev på posten förut så var tvungen att lägga mig ner en stund!
Nu ska jag försöka få ut hunden i regnet😅
 
På väg hem från hörseltestet; perfekt hörsel! Vilket jag är väldigt lättad över. Har haft ont i örat till och från i nåt år, knastrande och ljudkänslig, så var rädd att det skulle ha påverkat hörseln. Detektivarbetet går vidare, får se vad läkaren hittar på härnäst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 365
Senast: Account
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 841
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
636
Senast: Whoever
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp