Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte en enda träff men jag har svårt att tro att någon vill komma hem till mig och köra 4.5 mil för att göra det om vi räknar från centrala Sthlm eller Uppsala. Jag har nog inte heller lust att betala vad det kostar jämför att jag antingen byter hemma själv eller slänger in dem i bilen när jag ändå passerar någon stormarknad.Googla typ "däckbil" och sen din region där du bor och kolla om det finns. Här i Skåne finns det några stycken som kör runt och byter hemma hos folk. Har aldrig testat det själv då jag tar med däcken i bilen och byter i något sånt däckbytartält utanför stormarknaden inne i stan när jag ändå jobbar, men finns det så kan det absolut vara värt det tänker jag.
Äter du den som den är? I så fall kan jag rekommendera att mixa den. Koka som vanligt och kör med stavmixer. Jag tycker att det blir mycket godare då (men jag gillar den som vanligt också).Är inne på dag 4 av att försöka lära mig äta havregrynsgröt. Inbillar mig att det är lite godare idag?
Och här är Adams kompis Pavel. Han är riktigt svår att få bra på bild.Visa bifogad fil 60303
Är inne på dag 4 av att försöka lära mig äta havregrynsgröt. Inbillar mig att det är lite godare idag?
Det är banne mig hopplöst. Han är jättesöt i verkligheten men på bild blir han bara en svart blobb.Har en svart häst, känner igen problemet
Det är banne mig hopplöst. Han är jättesöt i verkligheten men på bild blir han bara en svart blobb.