Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, och uppleva den norrländska vintern lite. Inte varit där på två år nu.
Isf bilar vi upp så jag kan ta med mig hamstern.
Ja, men samtidigt har jag psykologen här nere. Men kanske kan ta dom samtalen per telefon..Men åh varför inte?!? Det kan nog göra dej gott .
Åh fy tusan! Det påminner mig om den gången för ett par år sedan då jag låste mig ute från lägenhetshuset jag bodde i. Klockan 04:15 på morgonen. När jag redan var sen till flyget. Väskan med nycklar, pengar, pass och mobiltelefon stod kvar uppe vid dörren till lägenheten, vilket jag insåg i precis samma ögonblick som portdörren slog igen bakom mig. Grannarna var inte överdrivet imponerade av att jag började ringa på allas porttelefoner vid fyrasnåret på en lördagsmorgon, men som tur är var det någon snäll person som masade sig upp och släppte in mig! Jag har aldrig varit så tacksam i hela mitt liv!
@Brassneck Oroa dig inte för att ta av stöveln,det verkar vara inbyggt att man är försiktig i sömnen.
Och det är sååååååååååå skönt att äntligen slippa skiten.
Jag har både brutit handleden och 4 av 5 möjliga ben i foten,lösa brott (alltså ej op) så dom hade haft alla chanser att röra på sig eller skadas under natten,men inte en gång jag vaknat av ovarsamhet.
Å fy, jag lider med dig. Jag fick rejält ont i ryggen för en vecka sedan, och är fortfarande inte helt bra. Men bättre.Som sagt, begynnande ryggskott. Tänkte, promenad är bra! Jag går till brevlådan! Skulle tro att det är cirka 120-130 meter och precis på nära sidan 70-vägen. Jag går ganska försiktigt och det går hyfsat. Tills jag är mitt på 70-vägen. Då smäller det till ordentligt och jag får mig nästan inte av vägen. Samlar mig lite och lyckas kämpa mig tillbaka till rätt sida vägen. Där tar det stopp. Tittade på klockan, två timmar tills sambon kommer hem, jag kunde alltså inte stå kvar där och vänta på honom. Är så upptagen med min rygg att jag håller på att kliva ut rakt framför en cyklist. Men jag lyckas få mig hem och är numera parkerad i soffan.
Samma här! Första gången var svalget lite oförberett så jag kunde hålla pinnen på plats i ett par sekunder, men jag tyckte att det kändes lite futtigt så jag provade åt annat håll. Hann knappt med någon millisekunds duttar efter detAlltså, jag trodde inte att det skulle bli så. Jag har inbillat mig att jag är rätt okänslig i svalget, men det var som att peta på knäreflexen. Jag försökte peta på olika ställen och med olika tryck men det var samma reaktion överallt i svalget.