hundarna har just nu en tävling i vem som kan låta mest och samtidigt kör herren på täppan genom att hoppa upp och ner i famnen på mig....
bland undrar jag om inte barn hade varit lättare
bland undrar jag om inte barn hade varit lättare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
du tror inte att polisen skulle vara intresserad av filmen? Regnummer syns ju...Här är dashcam filmen från händelsen:
Det går inte att se vem som kör, det enda polisen kan göra är att ta ett snack med bilföraren om de har tid.du tror inte att polisen skulle vara intresserad av filmen? Regnummer syns ju...
Ja det kan lugnt säga.Men fysatan. Folk är ju galna! Vilken tur för bilisten att du och den i vit bil räddade situationen...
du tror inte att polisen skulle vara intresserad av filmen? Regnummer syns ju...
Det går inte att se vem som kör, det enda polisen kan göra är att ta ett snack med bilföraren om de har tid.
Det kan ändå vara värt att prata med polisen, de kan ju ha stoppat föraren längre fram och vara intresserade av den anledningen.Tanken har slagit mig men som @Mia_R är inne på syns det inte vem som kör, inte säkert det ens är ägaren till bilen.
Nu hände inget och det var igår det hände så kan nog va svårt för polisen att göra något i efterhand även om de får fatt i personen.
Hjälp vad obehagligt !! Tittade på denna tre gånger nu. Röda bilens förare ska inte ha körkort !!Här är dashcam filmen från händelsen:
Men hjälp vilket drama !!Jösses vilken dag. Känns som att allt varit motvalls men konstigt nog har jag lyckats med det jag vill i alla fall.
Hade ett riktigt jobbigt möte, men som faktiskt ledde någonstans och kan hjälpa jobbsituationen.
Lyckades ta mig till ridskolan i tid att hinna sadla och träna själv.
Red trots motvalls dag och jobbigt möte jättebra. Helikoptrar till trots till och med.
Mitt i lektionen håller de på och cirkulerar och landar med 3 polishelikoptrar precis utanför ridhuset. Vi tänkte föst att det var ambulans som stuvade om till helikopter eller tvärtom (de brukar göra det precis utanför ridhuset)
Nope. Det var biljakt och skottlossning.
När vi skulle åka hem var det ca 6 polisbilar, 3 piketbikar, någon jättebil och 3 helikoptrar ute på stora vägen. En tjej var livrädd att åka buss själv för tydligen hade någon av de som blev tagna kommit undan och sprungit on i skogen. Så jag skjutsade hem henne. Fick bilen genomsökt också, de hittade ingen pistol
Så nu är jag dödstrött och upptrissad samtidigt. Tur att jag inte behöver ta mig till jobbet i morgon
Ska oxå till Samarbeten idag, för MammografiSitter på mitt rum på samariten nu
Sammariten inte Samarbeten...Ska oxå till Samarbeten idag, för Mammografi