Vad gör vi? Del CXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså på riktigt.

Ni fattar inte vilket ögongodis för diabetikern som just kom in.

Helvete vad snygg han är. Var så jag fick tunghäfta och det får jag aldrig. :rofl: Hej Diabetikern 14 år igen. Tror inte han märkte något. Jag menar han har varit inne förut men nu hade han låtit skägget växa och fy jäsiken.

Japp det gjorde dagen lite roligare :D

Men fysatan. Folk är ju galna! Vilken tur för bilisten att du och den i vit bil räddade situationen...
Ja det kan lugnt säga.

Vet jag kollade pulsen på smartwatchen. Är en fin spik rakt upp när detta inträffade.
8F120A03-5D96-4DF6-80F4-0DBF45A39646.webp

du tror inte att polisen skulle vara intresserad av filmen? Regnummer syns ju...
Det går inte att se vem som kör, det enda polisen kan göra är att ta ett snack med bilföraren om de har tid. :(

Tanken har slagit mig men som @Mia_R är inne på syns det inte vem som kör, inte säkert det ens är ägaren till bilen.
Nu hände inget och det var igår det hände så kan nog va svårt för polisen att göra något i efterhand även om de får fatt i personen. 😕

Tanken har slagit mig men som @Mia_R är inne på syns det inte vem som kör, inte säkert det ens är ägaren till bilen.
Nu hände inget och det var igår det hände så kan nog va svårt för polisen att göra något i efterhand även om de får fatt i personen. 😕
Det kan ändå vara värt att prata med polisen, de kan ju ha stoppat föraren längre fram och vara intresserade av den anledningen.

Jösses vilken dag. Känns som att allt varit motvalls men konstigt nog har jag lyckats med det jag vill i alla fall.
Hade ett riktigt jobbigt möte, men som faktiskt ledde någonstans och kan hjälpa jobbsituationen.

Lyckades ta mig till ridskolan i tid att hinna sadla och träna själv.
Red trots motvalls dag och jobbigt möte jättebra. Helikoptrar till trots till och med.
Mitt i lektionen håller de på och cirkulerar och landar med 3 polishelikoptrar precis utanför ridhuset. Vi tänkte föst att det var ambulans som stuvade om till helikopter eller tvärtom (de brukar göra det precis utanför ridhuset)
Nope. Det var biljakt och skottlossning.
När vi skulle åka hem var det ca 6 polisbilar, 3 piketbikar, någon jättebil och 3 helikoptrar ute på stora vägen. En tjej var livrädd att åka buss själv för tydligen hade någon av de som blev tagna kommit undan och sprungit on i skogen. Så jag skjutsade hem henne. Fick bilen genomsökt också, de hittade ingen pistol :p

Så nu är jag dödstrött och upptrissad samtidigt. Tur att jag inte behöver ta mig till jobbet i morgon :up:
Men hjälp vilket drama :eek: !!

Sjukdomsdag nummer fem. I söndags trodde jag att jag höll på att bli frisk, men icke. Jag har ätit frukost, gått ut med hundarna på rastning och satt på dammsugaren. Nu har jag bäddat ner mig med hundarna och datorn och läser inlämningsuppgifter. Det är nog allt som jag orkar med idag. Å andra sidan är det 273 inlämnade uppgifter, så jag behöver nog inte vara sysslolös.

Räknar utgifter och blev först jätteglad för att jag kunde ta bort en post helt från totalsumman. Insåg sen att jag inte ens räknat i den från början så det var ju trist :grin: Upptäckte sen att jag skrivit 27 000 kr på ett ställe i stället för 20 700 kr. Så det var ju en glad upptäckt! Undrar hur trött jag var när jag gjorde budgetarbete igår :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
187
Senast: SaraXX
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Av olika anledningar så behöver jag ha ett par väldigt svala underställsbyxor för att få en lite fräschare känsla under ett par mycket...
2
Svar
31
· Visningar
1 413
Senast: Account
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del...
2
Svar
24
· Visningar
729

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka