Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den filmen skulle du skicka till polisen,det finns en kort stund man kan se reg nr,så den borde kunna bli av med lappenHär är dashcam filmen från händelsen:
Kan detta vara anledningen?Helikoptrar till trots till och med.
Mitt i lektionen håller de på och cirkulerar och landar med 3 polishelikoptrar precis utanför ridhuset. Vi tänkte föst att det var ambulans som stuvade om till helikopter eller tvärtom (de brukar göra det precis utanför ridhuset)
Nope. Det var biljakt och skottlossning.
När vi skulle åka hem var det ca 6 polisbilar, 3 piketbikar, någon jättebil och 3 helikoptrar ute på stora vägen. En tjej var livrädd att åka buss själv för tydligen hade någon av de som blev tagna kommit undan och sprungit on i skogen. Så jag skjutsade hem henne. Fick bilen genomsökt också, de hittade ingen pistol
Så nu är jag dödstrött och upptrissad samtidigt. Tur att jag inte behöver ta mig till jobbet i morgon
Problemet är bara att det går inte att säga vem som kör, men det kanske ger bilägaren hicka så den tar det lite lugnare nästa gång.Den filmen skulle du skicka till polisen,det finns en kort stund man kan se reg nr,så den borde kunna bli av med lappen
Här är dashcam filmen från händelsen:
Men fysatan. Folk är ju galna! Vilken tur för bilisten att du och den i vit bil räddade situationen...Här är dashcam filmen från händelsen: