Fick just ett jobb, två veckor efter jag blev klar med mina studier. så vi firar med ett glas bubbel och strax ska jag börja måla ett gammalt furuskåp!
Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick just ett jobb, två veckor efter jag blev klar med mina studier. så vi firar med ett glas bubbel och strax ska jag börja måla ett gammalt furuskåp!
Funderar på mammas begravning, vi blir max elva personer. Begravningar omfattas inte av de nya reglerna om jag förstått det rätt? Endast tillställningar med tillstånd? Samtidigt ska de nya restriktionerna vara "normgivande" så får se vad kyrkan säger. Vore ju hemskt om syskonbarn inte kan komma
Lycka till imorgon.Har bäddat, lagt fram ren pyjamas, packat alla rena kläder och tagit fram descutan. Nu ska jag bara mysa med familjen innan det är dags att ta Fragmin, dricka min sista shake och duscha. 14 h kvar!
Har bäddat, lagt fram ren pyjamas, packat alla rena kläder och tagit fram descutan. Nu ska jag bara mysa med familjen innan det är dags att ta Fragmin, dricka min sista shake och duscha. 14 h kvar!
Lycka till i morgonHar bäddat, lagt fram ren pyjamas, packat alla rena kläder och tagit fram descutan. Nu ska jag bara mysa med familjen innan det är dags att ta Fragmin, dricka min sista shake och duscha. 14 h kvar!
Har bäddat, lagt fram ren pyjamas, packat alla rena kläder och tagit fram descutan. Nu ska jag bara mysa med familjen innan det är dags att ta Fragmin, dricka min sista shake och duscha. 14 h kvar!
Fy farao
Nästan suttit på första parkett för att se en klockren frontalkrock, där troligtsvis jag även hade blivit delvis inblandad.
Det är en röd personbil som segar sig om mig, får syn på den i backspegeln, tittar framåt å ser mötande trafik, inser rätt snabbt att det kommer aldrig gå.
Om jag inte hade bromsat hade det garanterat smällt. Hängde även på tutan, å hade inte mötande bil gått ut i diket hade det nog också smällt.
Jag blir så på sådana bilister, ska du om gör det kvickt, speciellt med mötande på ingång eller vänta tills det är fritt. Inte säkert det går lika bra nästa gång.
Kan inte dela dashcam filmen när jag jobbar, så här är en stillbild från den för att ge lite idé va som försiggick. Dashcammen har inte registrerat än att jag bromsat kraftigt (därav den fortfarande säger 83km/h).
Hade närmare 30ton på flaket också.
Jag tror sen här händelsen var snäppet värre än älgen...
Visa bifogad fil 60195
Grattis lite sent @LadyCovergirl