Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, nu när du nämner det kan jag se fler och fler nackdelar med den metoden. Nästan så att jag misstänker att den inte är så bra trots allt?
+1 på den(får passa på när make och hund går ut - vill inte ha folk och fä ivägen när jag dammsuger !).
Med tanke på gräsmatta så såg min ut så här igår Fin va?En uteritt till grannbyn och lite runt. Fint väder och ingen blåst ☀
Undrar om inte gräset kommit igång och växer än? Så himla grönt överallt och undrar om inte gräsmattan också vuxit något. Snart får man klippa året om
Skulle behöva plugga in två kapitel idag. Känns seeeegt Jag är ingen pluggmänniska
Maskros! Nä skämt åsido, ha det är ovanligt varmt så här års, i och för sig föredrar jag det framför kylan.Med tanke på gräsmatta så såg min ut så här igår Fin va?
Visa bifogad fil 59807
Det gör jag också! Även om jag tycker om mysfaktorn med snö, så vill jag inte ha kylan.Maskros! Nä skämt åsido, ha det är ovanligt varmt så här års, i och för sig föredrar jag det framför kylan.