Å ja gillar snö och frost när ja inte måste jobba, när ja jobbar vill ja inte ha den.Det gör jag också! Även om jag tycker om mysfaktorn med snö, så vill jag inte ha kylan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å ja gillar snö och frost när ja inte måste jobba, när ja jobbar vill ja inte ha den.Det gör jag också! Även om jag tycker om mysfaktorn med snö, så vill jag inte ha kylan.
Hemma och duschad efter en helg med lunch i skog, vandring, och sedan svullande + sängliggande med en skräckserie och bästa kompisen som sällskap. Mysigt
Nejdå jag laddar alltid försiktigt .Har jag lyckats spränga en öppen spis inne i ett hus utan att skada fönstret så är en tvättmaskin en baggisKan nog bli ett och annat hål i dem också...
Kom att tänka på då dom var och servade kaffemaskinen i torsdags .Jag har tydligen ansvaret över denna skapelse .Teknikern frågade om vi hade allt .Ja sa jag vi har massor med brygg hela bönor mjölk och massor med O`boy .Han spände ögonen i mig och sa Det är heter inte O`boy det heter chokladDuschat och druckit varm O'boy, nu sitter jag och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det.
Det har jag gjort hela dagen och det resulterade i 28 matlådor så nu slipper jag laga mat på ett tagLaddar för att laga mat, gör storkok så att jag får matlådor till veckan.
Ja i kaffemaskinerna är det choklad, men det jag har här hemma är O'boy. Sen gillar jag ändå inte chokladen man kan ta i de kaffeautomaterna, smakar inte alls som O'boy utan mer blaskigt...Kom att tänka på då dom var och servade kaffemaskinen i torsdags .Jag har tydligen ansvaret över denna skapelse .Teknikern frågade om vi hade allt .Ja sa jag vi har massor med brygg hela bönor mjölk och massor med O`boy .Han spände ögonen i mig och sa Det är heter inte O`boy det heter choklad