Jobbar hemifrån idag och kunde därför ta en välbehövlig sovmorgon efter några nätter på raken med insomnia. Nu sitter jag framför brasan med mitt morgonkaffe, och hundarna ligger nedbäddade under varma filtar bredvid mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar vakna vanlig tid på helger också, men piggare än i veckanJag: i morgon ska jag ha sovmorgon!
Också jag: vaknar fem minuter senare än jag brukar...
Jag brukar vakna vanlig tid på helger också, men piggare än i veckan
Det tycker jag också, men när dottern väl vaknar och ska morna sig själv i några timmar så klättrar jag på väggarnaSamma här. Tycker att det är rätt trevligt att vakna före alla andra och få en lugn skön morgon på helgen och slappa innan familjen vaknar.
Finns på apoteket.Det vill jag också göra men inte hittat något glycerol, du får gärna rapportera sedan hur det gick
Det tycker jag också, men när dottern väl vaknar och ska morna sig själv i några timmar så klättrar jag på väggarna
Grundtanken bakom kan vara bra men inte om du känner så. Kan du göra på något annat sätt?Håller på att föra matdagbok, har dödat helt min matglädje. Har 1160 kcal kvar att äta. Funderar på at sluta.
I de lägena gillar jag att man har lösenord mm lagrat i dator/padda så man kommer ihåg alla ställen man vill ändra mailadressen hosMan va faaaaaan
Får meddelande från Comhem att de kommer att sluta tillhandahålla e-post. Måste alltså ändra min e-postadress hos allt och alla. Jag bara inte orkar!
Har bytt e-post förr och det var ett eländes krångel. Alla dessa ställen jag måste meddela. Trodde i min enfald att ett så stadigt bolag som comhem skulle fortsätta ha e-post men icke.
Jag har en live-adress men den har jag haft som slaskadress.
Plus att jag måste lägga till den adressen i min outlook så jag kan ha hem mailen till min dator.