Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos oss blir alla ändringar med mindre än en månads varsel övertid och schemat ska ligga klart ett år i förväg. Så bra lön har jag aldrig haft som när jag istället för vara ledig över påsken fick dubbel övertid, inklusive restid och restidsersättning, milersättning mm.Det här blir ju spännande. Utan vår vetskap ska vår enhet va med i nått jävla projekt om hur man kan effektivisera våra scheman. En kollega tex skulle få 1,5 ledig helg istället för 2 som vi har. dvs en vanlig ledig helg är man bara ledig EN av dagarna (!!!). Det är bara det. att vi IGEN fått nya scheman precis. och detta så kallade projektschemat skulle ligga tillgängligt för oss i heroma i går, vilket det INTE gjorde. Enligt stadgar o allt va de är, är vi INTE skyldiga att jobba på ett nytt schema inom 2 veckor att det nya börjar, så det har ju redan fallerat där. Dessutom! de får INTE ändra våra scheman utan nån information minst ett halvår i förväg. Nu är facket inkopplat (om de nu klarar o ens göra nått vettigt...). behöver jag säga att detta helvete knäcker oss?!??! Eget liv vad fan är det?!??!
Det här blir ju spännande. Utan vår vetskap ska vår enhet va med i nått jävla projekt om hur man kan effektivisera våra scheman. En kollega tex skulle få 1,5 ledig helg istället för 2 som vi har. dvs en vanlig ledig helg är man bara ledig EN av dagarna (!!!). Det är bara det. att vi IGEN fått nya scheman precis. och detta så kallade projektschemat skulle ligga tillgängligt för oss i heroma i går, vilket det INTE gjorde. Enligt stadgar o allt va de är, är vi INTE skyldiga att jobba på ett nytt schema inom 2 veckor att det nya börjar, så det har ju redan fallerat där. Dessutom! de får INTE ändra våra scheman utan nån information minst ett halvår i förväg. Nu är facket inkopplat (om de nu klarar o ens göra nått vettigt...). behöver jag säga att detta helvete knäcker oss?!??! Eget liv vad fan är det?!??!
Skumt!Why?! I mataffären var jag utsvulten, när jag kommer hem så tänker jag snarare att jag kan nog vila i sängen ett tag innan maten ....
Har legat på soffan med katten på magen en stund nu. Börjar faktiskt bli aningen hungrig, så ska pallra mig upp och försöka hitta något snällt att äta så att magen inte blir sur på mig.
Katten är 100% för, om hon också får matSprängande huvudvärk och ont i kroppen. Försöker bygga samman en IKEA hatthylla, den går in med någon mm till godo, så yay. Varför köper man från IKEA frågar jag mig just nu. Möjligtvis har det faktum att jag inte hittar mina etthundra skruvmejslar just nu något med saken att göra.
Vad säger katten om planen?
Tuppkam! Det har min medGissa vem som hatar kantarell-sökande i regn och gegga?
Visa bifogad fil 58585