Grymt bra jobbat @Hoarfrost
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LITE? Vad innebÀr det?? Avskyr nÀr det stÄr en nypa, eller liknande i receptGrundrecept bananmuffins:
3 bananer
3 Àgg
3 dl havregryn
1-2 msk bakpulver
Ringla i lite honung
Mixa ihop pÄ nÄt vis. In i muffinsformar, 180 grader i ugn 20 min.
Nu hĂ€llde jag i lite kanel, kardemumma och fĂ€rska blĂ„bĂ€r i smeten och det blev hur jĂ€kla gott som helst. Kan EJ fatta att nĂ„t sĂ„ ljuvligt ocksĂ„ kan vara nyttigt. Ăter dessa till frukost och mellis just nu.
LITE? Vad innebÀr det?? Avskyr nÀr det stÄr en nypa, eller liknande i recept
Jag vill veta hur mycket det Àr!
Och ja, jag blev ocksÄ sugen
HEJA HEJA Du klarar detta!Helt vansinnigt nervös nu inför mötet med chefens chef. Ska ta tvÄ muskelavslappnande sÄ det inte blir katastrof efterÄt. Har ingen lust alls att ha huvudvÀrk i dag.
Kaos igen. Trafikverket tar mitt körkort i tvÄ mÄnader och jag blir tvÄngsinlagd pÄ psyk pÄ obestÀmd tid. Min kompis tar hamstern iaf.
KÀnns skit och mÄr kasst.
Ja, sant.Om vi nu ska försöka vara positiva i elÀndet Àr det ju till minst besvÀr att du blir av med körkortet medans du Àr inlagd i alla fall
Shit pommes. Nu Àr mötet slut och jag har skakat som ett asplöv i en hel timme, tur jag tog de dÀr muskelavslappnande annars hade kroppen vÀl exploderat.
Det var fruktansvÀrt jobbigt, men chefens chef uttryckte att hen var glad över att jag tagit tag i att anordna ett möte och hade listat och definierat vad som inte funkar.
Jag hoppas bara att jag inte var för skarp i min kritik. Jag lyckades i alla fall med @athena_arabians rÄd jag fick för lÀnge sedan att vara sÄ torr och saklig som jag bara kan.
Hade vÀrsta inledningen och avslutet, och listan var punktad i ordning men jag klarade inte av att hÄlla mig till manus tyvÀrr, Àr lite rÀdd att det blev snurrigt.
Nu ska jag sitta hĂ€r tills jag slutar skaka, och sen gĂ„ och fortsĂ€tta jobba. Tvivlar pĂ„ att jag fĂ„r i mig nĂ„gon mat i dag för katarren lĂ€r vĂ€l gĂ„ bananas just nu med all den hĂ€r stressen. Men det gör inget, jag klarade av att ha mötet och sopade inte mina problem under mattan. Ăr lite stolt och tĂ€nker samtidigt "vad har jag gjort?".
Chefens chef frÄgade Àven om jag kÀnde att jag behövde gÄ till företagshÀlsans psykolog igen och att jag om jag kÀnde det behovet skulle börja gÄ dÀr igen. Jag har ju tÀnkt pÄ det lÀnge nu och det Àr nog dags att ta tag i det faktiskt.
Kan jag besvÀra dig med att ta ett foto med mobilen av receptet eller nÄt?Beror vÀl pÄ hur söta du vill ha dem
(StÄr 1-2 matskedar pÄ receptet, men det Àr inte ÄterberÀttat helt korrekt heller utan det hÀr Àr ungefÀr hur jag sjÀlv slÀnger ihop dem.)
Kan jag besvÀra dig med att ta ett foto med mobilen av receptet eller nÄt?
TillÀgg: 1-2 matskedar Àr inte nÄgot som jag skulle kalla lite
Antar att det Àr honungen du menar. För kanelen och kardemumman Àr vÀl nÄgot mindre?SÄg det pÄ Pinterest nÄn gÄng och har inte kvar det. Som sagt, jag höftar lite i köket! Och kallar 1-2 matskedar för lite i sammanhanget
Jag ska rida, passar pÄ nu nÀr jag har en liten stund som inte Àr uppbokad till skillnad frÄn resten av dagen. Men det kÀnns sÄdÀr för att Àlgjakten började igÄr, jag Àr tillfÀlligt utan sadel, hÀsten vilade igÄr och det Àr ganska kallt och blÄsigt Det hÀr kan alltsÄ gÄ precis hur som helst