Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dyrt vin.... Mitt fredagsvin kostade bara 79 kr, och då tänker jag spara halva flaskan till imorgon....Vi kan säga att taxiresan är mitt fredagsvin
Kostade ändå bara 130 kr med dricks.
Har vi kommit så långt att folk inte vet vad kortbetalning är längre?
- Hej hur betalar jag X, swish eller betalar jag med klockan?
- Hej! Du kan betala med kort.
- Vad?
- Kort.
- Nu förstår jag inte?
- Kortbetalning? (jag visar upp ett random kort och viftar med det)
- Näe jag fattar inte? Swish eller kan jag betala med klockan?
- Nej... Kort. Kreditkort. Bankkort. Som på mataffärerna?
- Jag får komma tillbaka senare!
- Ok?
Det äter inte ens näbbmöss eftersom de är giftiga/smakar illa så det är bara ren nöjesjakt och möjligen vilja visa upp hur duktiga de är för dig. Sedan är det lite otur när de tröttnar på jakten mitt i och musen fortfarande lever.
Beror väl på vad för vin man köperDyrt vin.... Mitt fredagsvin kostade bara 79 kr, och då tänker jag spara halva flaskan till imorgon....
Man kan blippa klockan eller mobilen i affären (även mataffären), himla praktiskt när man som jag jämt glömmer korten
Har vi kommit så långt att folk inte vet vad kortbetalning är längre?
- Hej hur betalar jag X, swish eller betalar jag med klockan?
- Hej! Du kan betala med kort.
- Vad?
- Kort.
- Nu förstår jag inte?
- Kortbetalning? (jag visar upp ett random kort och viftar med det)
- Näe jag fattar inte? Swish eller kan jag betala med klockan?
- Nej... Kort. Kreditkort. Bankkort. Som på mataffärerna?
- Jag får komma tillbaka senare!
- Ok?
Tydligen riktigt högteknologiska människor?
Färdigsminkad och påklädd, inväntar nu pojkvännen innan vi ska dra till några vänner för lite vin. Perfekt sätt att fira in att första hemtentan är inskickad, får se om jag firar lika mycket när den är rättad
Kuggade tentor och två glas vin här!Tentafest är alltid rätt! Sedan firar man eller dränker sina sorger när resultatet kommer
/mvh fd uppsalastudent
Kuggade tentor och två glas vin här!