Jag kom inte ihåg all latin, och det visste jag ju. Har ju 230 växter på listan. Men nu har jag 12 dagar till på mig!Jag tentade meteorologin typ 6 gånger... det var lite pinsamt till slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom inte ihåg all latin, och det visste jag ju. Har ju 230 växter på listan. Men nu har jag 12 dagar till på mig!Jag tentade meteorologin typ 6 gånger... det var lite pinsamt till slut
Vet du om den funkar på sånadär iZettle grejer med blipp? I så fall så kunde hen ju faktiskt betalat med klockan. Borde tänkt på det men min hjärna var så brydd om att hen inte visste vad "betala med kort" betydde.Man kan blippa klockan eller mobilen i affären (även mataffären), himla praktiskt när man som jag jämt glömmer korten
Vet du om den funkar på sånadär iZettle grejer med blipp? I så fall så kunde hen ju faktiskt betalat med klockan. Borde tänkt på det men min hjärna var så brydd om att hen inte visste vad "betala med kort" betydde.
Suttit ute och käkat lunch idag i kortärmat och det är oktober.
Sambon hade plockat fram en älgbiff på 1kg till middagen. Den skulle tina till middagen. Vi började spela vändtia och drack vin till det. Glömde bort middagen. Insåg att klockan var sju (vi brukar äta typ fem) och att vi var akut hungriga. Beställde hämtpizza och la in älgen i kylen.
Rimligt att på en fredagkväll glömma bort "finmiddagen" för att man sitter två pers och spelar vändtia.