Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi är ett litet företag hennes prio är att köra men det är en del kontorsarbete/lagerarbete här under dagen då kunder kommer in. Mycket kundkontakt. Hennes pv jobbar som mekaniker.
Upplagt så att raster hinns med på jobbet. ytterst sällan de behöver stanna för att köpa lunch ute t.ex
J
För mig känns det bara konstigt men är det lastbilschaufförer som är ute mycket på vägarna kan jag väl förstå det.
Vi har en lastbil på företaget resten levererar vi med vanligt B-kortsbil med litet flak. Så inget typiskt lastbilschaufförsjobb.
Det är inte så att han håller henne under uppsikt?
 
Att det kan vara så svårt att komma igång och skriva på en examinationsuppgift, det vore guld att få det mesta skrivet idag när jag ändå är hemma och sjuk. Men istället googlar jag på hundraser som jag vill ha när jag inte orkar ha wachtel längre, dvs långt in i framtiden. Suck
 
Det är inte så att han håller henne under uppsikt?

Nä. De har varit tillsammans i 3 år och hon är mycket framåt och tar för sig. I fredags satt vi och fikade och hon bad om lov att låna caddy + kärra för nu var hon i renoveringstagen och stackars pv saker skulle ut. Hon köper han skruvar ihop.
Hon har ett stort socialt nät utanför honom med andra kompisar hon ofta hänger med. De har både gemensama och seprata vänner och umgås mycket inom familjen med både hennes och hans familj.

Hade någon annan skrivit det jag skrivit hade jag reagerat likadant som dig :heart

Nu känns det bara konstigt
 
Nu får det bli matlåda! Stel i ryggen idag så jag tog 5 min och stretchade och körde lite rörlighet, känns bättre nu :)

På lunchen ska jag lägga ett lite blodspår åt hunden som hon ska få gå efter jobbet och sen blir det promenad med hästen och hundarna. Har daghunden här idag och i morgon också :)
 
Förresten letar jag efter ett trevligt chambre séparée i Stockholm som tar minst 24 personer. Om någon har något att rekommendera, hojta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 059
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 042
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 105
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 596
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp