Jättebra idé, ringer henne på måndag.Kanske din läkare kan skriva ett intyg om att körkort är viktigt för din hälsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättebra idé, ringer henne på måndag.Kanske din läkare kan skriva ett intyg om att körkort är viktigt för din hälsa?
Coolt! Tack, nu har jag lärt mig ytterligare något nyttYup men han var mer än en konstnär, han var dessutom en uppfinnare som skissade på ett flygplan 400 år innan det uppfanns. Några av hans mest berömda verk är Mona Lisa, The Last Supper och naturligtvis Vetruvian man, som fö skickades med i NASA:s rymdfarkost som en av exemplen på mänsklighetens civilisation
https://en.wikipedia.org/wiki/Science_and_inventions_of_Leonardo_da_Vinci
Så bra att du kunde lära dig något av det ocksåNu har jag lärt mig något nytt, tack!
Bra där! Min chef bad om ursäkt (!) idag för en sak hon sa till mig i veckan, kändes mycket bra men blev förvånad!Humöret lite bättre i dag. Jag och chefen hade möte där vi faktiskt höll med varandra och han inte fick mig att skaka som ett asplöv av stress. Normal konversation. Kors i taket
Men alltså vad lär de ut i skolan idagNu har jag lärt mig något nytt, tack!
DiskadHästen diskad och alla djur har fått sitt för idag. Ska bara byta täcke på den diskade hästen om en timme och så släpper jag ut honom strax innan vi ska gå och lägga oss så har han torkat så mycket det går inför natten
Nu blir det film och godis med maken och yngsta dottern. Äldsta dottern är hos kompis.
Vi fick nästan lära oss hur man spelar pianoMen alltså vad lär de ut i skolan idag
Ta en promenad, ut och spring, titta på något på tv. Har du benso så ta det, är nu du behöver det.Nu har jag asmycket ångest = risken för att göra nåt dumt igen ökar markant Har en tvätt i maskinen som är klar om en halvtimme, hundarna ska ha mat och ut på sista kissen om en timme så jag behöver alltså göra NÅNTING en timme innan jag kan gå och lägga mig och försöka sova bort skiten. Vet bara inte alls vad jag ska göra för jag är så jävla rastlös och ångestig och kan inte koncentrera mig på nåt