Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ingen honung, men jag läste att citron och kanel också var bra mot tappad röst, så jag provade göra nån brygd av hett vatten, kanel och pressad citron... Rekommenderas INTE, jäklar vad äckligt det var Och inte har det hjälp rösten heller.
Någon försöker lära sig mötesbokningssystemet.Uppdatering på mötet: Det har flyttats till igår klockan 20:30. Andra personer är med på mötet den här gången. Nu heter mötet "Lokal, senare". Det har ingen lokal. Medbjuden är även "Min coola to do lista!" och "Todo Senare"... Samt en person som inte jobbar här.
Jag svarar nog nej på den här förfrågningen, jag har ingen tidsmaskin
Det går inte jättebraNågon försöker lära sig mötesbokningssystemet.
Citronen och honungen tillsätts när det svalnat, annars är det bara smaksättare och gör ingen nytta, men gott är det.Citron, honung och (helst färsk riven) ingefära kokas ihop i vatten och intas varmt. Har för mig att det var vad Andy Serkis - Gollum - använde liksom andra som behöver anstränga rösten. Äckligt är det men fungerade hyfsat för mig även om jag föredrog att kraxa
+@problematiskCitron, honung och (helst färsk riven) ingefära kokas ihop i vatten och intas varmt. Har för mig att det var vad Andy Serkis - Gollum - använde liksom andra som behöver anstränga rösten. Äckligt är det men fungerade hyfsat för mig även om jag föredrog att kraxa