Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, såg bilden på Insta och tänkte ”hm, hon har nog ätit créme brulée!” Poäng till migDruckit större mängder vin, ätit råbiff och avslutade med att dela på en creme brulé
Visa bifogad fil 57644
Blev även nyss uppraggad av en tjej som stod i baren När min polare gick på toa slog hon till Sa tack men nej tack men det var ju onekligen smickrande!
Förmodligen inte. Det brukar bara vara att vänta ut. Men du kan ju testa att dricka varmt te med honung till exempel.Kan man göra nåt för att snabbare få tillbaka rösten? Även om jag fortfarande är sjuk och måste låta bli allt så vill jag åtminstone kunna prata med hundarna och mamma här hemma
Det slår aldrig, och jag menar aldrig fel. Så fort jag har slängt något (äntligen eftersom jag är en hoarder av rang) så behöver jag det ofelbart någon månad senare. Det sista var en tub med spackel och en spackelspade, eller vad det heter. Tar emot att köpa en ny tub för fyra hål...
Förmodligen inte. Det brukar bara vara att vänta ut. Men du kan ju testa att dricka varmt te med honung till exempel.