R
Raderad medlem 68338
Målat som en galning. Nu penseltvätt, snabb-plugg av kvällens ämne (änglamakerskor ) och sen iväg mot Konstnärsbaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att smärtan blir värre är typiskt. Det eskalerar och sedan går det tillbaka.Check på ont
Jag drack lite mycket snaps på kräftskivan och lyckades trampa snett i en trappa på väg hem och på något vis trilla baklänges åt sidan över järnräcket, väldigt graciöst enligt sambon. Alltså jag vet inte hur jag lyckades egentligen
Nedersta revbenet på vänstra sidan som har fått sig en smäll. Det har blivit värre och värre för varje dag nu. Jag kan andas relativt obehindrat, djupa andetag är inte det skönaste men det går, däremot kan jag inte luta mig en centimeter åt höger för då känns det som knivar på vänster sida. Detsamma händer om jag känner över området och även om jag råkar skratta eller typ luta mig tillbaka i soffan
Innan råkade jag tappa en sak och försökte reflexmässigt fånga det i luften och böjde mig snabbt neråt, kan säga att det gjorde en smula ont och att jag svor på mer än ett språk
Målat som en galning. Nu penseltvätt, snabb-plugg av kvällens ämne (änglamakerskor ) och sen iväg mot Konstnärsbaren!
Hästmänniskor...När vi precis dragit igång en hoppgrupp för ett par år sedan och fått ut en duktig tränare till ridhuset i närheten stukade jag foten. Ville ju för allt i världen inte missa första träningen och var mycket angelägen om att tränaren skulle vilja fortsätta komma ut...
Gick åt ohemula mängder tejp (och jag fick bara gå på en Alvedon, eftersom jag plussat på graviditetstest bara dagarna innan och inte fick ta något starkare ) men träningen kunde genomföras
har du drömt eller har du blivit en skepnads omvandlareJag har varit gås, stulit bönders grejer, slängt bondens kratta i sjön, blött ner bonden, fått bonden att hamra sig i tummen, skrämt slag på en pojke, knutit upp pojkens skosnören så han ramlade och tappade sina glasögon, bytt ut hans glasögon mot solglasögon, och stängt in en gammal gumma i ett garage genom att sno hennes morötter.
Jag vill bli gås i mitt nästa liv
Haha nej, jag har köpt ett nytt spel i vilket man är en gås. En väldigt, väldigt irriterande gåshar du drömt eller har du blivit en skepnads omvandlare
Aha jag började fundera på Nils Holgerssons underbara resa så mossig är jagHaha nej, jag har köpt ett nytt spel i vilket man är en gås. En väldigt, väldigt irriterande gås