R
Raderad medlem 68338
Om det är färgfläckar i hissen vet alla vem som är den skyldiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg en tjej idag på jobbet som hade SÅ glada färger på sig, ville kommentera men gjorde inte det. Ångrade mig sen. Hon gjorde mig glad!Måste ändå tacka @tornblomma för att hon har fått mig att våga bära färg.
Alla på jobbet kommenterar mina stora örhängen och mina kläder med mycket färg att jag är så modig som vågar.
Men det är tack vare dig törnis.
Man blir glad av färg, så är det
Köper nästan aldrig nåt svart längre
UnderbartFick ett trevligt mail av en tjej som frågade om vi kunde bli kompisar! Hon bara ”förlåt om detta låter lite märkligt typ hej ska vi leka och vill du bli min kompis typ 30 år efter att det sättet var gångbart”.
Jag tyckte det var ett svinkul förslag så nu ska vi ses senare i veckan!
Underbart
Hon hade kanske fått lite prestationsångest (det hade nog jag fått).....Visst?! Tänkte först bjuda in henne till morgondagens allmänbildande afton på Konstnärsbaren. Vi är ett gäng som ses och redovisar ämnen för varandra (och dricker större mängder vin medan vi gör detta) men tänkte att hon kanske drar tillbaka sin kompis-ansökan då så börjar lite chill Mvh vill inte framstå som FÖR märkligt på första kompisdejten
Det äter vi ganska ofta eftersom dottern anser att det är den godaste fiskenVarför äter man inte egenpanerad rödspätta och kall sås lite oftare ?!? .
Jag älskar initiativet! Tänk om fler vågade göra så!Fick ett trevligt mail av en tjej som frågade om vi kunde bli kompisar! Hon bara ”förlåt om detta låter lite märkligt typ hej ska vi leka och vill du bli min kompis typ 30 år efter att det sättet var gångbart”.
Jag tyckte det var ett svinkul förslag så nu ska vi ses senare i veckan!
Jag älskar initiativet! Tänk om fler vågade göra så!
Du behöver en bakugn, järnspis eller pizzaugn att grädda i, det ska bli riktigt, riktigt varmt! Mjöl, mjölk, jäst och salt, rör ihop till en ganska lös deg, låt jäsa och baka sedan ut med en kruskavel till stora runda kakor som gräddas snabbt i mycket hög värme och sedan låt de kallna på galler innan de skärs upp och packeteras innan frysen.
Godast är att få dem nygräddade och med extrasaltat smör som rinner nerför fingrarna medan man äter.