Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollar på filmen #ALIVE. Seriöst det sämsta skit jag någonsin sett! Fattar inte hur den kan ligga på topplistan i dag på Netflix!
Jävlar vad folk kollar på Dobbidoo. Hade troligen hellre gjort ungefär VAD SOM HELST än kollat på detta. Dels fattar jag inte vad folk gillar med Kronér (om han nu är kvar?) får sånna snuskiga vibbar av honom och är han ens kul? Känns så sjukt gubbig. Kommer ihåg nån gång när han skulle skämta med nån unge (en kille på typ max 10 år) om att tvätta. Han ba "NEJ MEN HUR SKA DU KUNNA VETA DETTA, DET VET JU DIN MAMMA??". Sen skrattade han hysteriskt åt sitt skämt.
Alltså ok han tycker ju själv att han är väldens festligaste men rent allmänt, är mannen verkligen rolig? Sen har jag aldrig hajat konceptet med att kolla på när vuxna människor leker på tv? Kan man inte typ spela sällskapsspel IRL? Är alltså förundrad över fenomenet lekprogram på som sådant.
Tillägg: fattar ju att folk verkligen gillar detta, smaken är ju olika men kan liksom inte komma på VARFÖR
Jag undrar samma sak, fast jag har börjat laga lite mera ordentlig mat - vilket är helt olikt migPrecis käkat banansmuldegspaj, som jag gjort. Funderar återigen på vad felet är, varför har jag börjat göra "vuxna" grejer som att baka såhär plötsligt??
Som en smörgåstårta då, de ska väl ha minst tre lager?Trippel
Alla citat:Åh förresten jag hittade något idag (nåja, igår ) på cervera som fick mig att genast tänka på @tornblomma
Visa bifogad fil 57091
Edward Blom har gett ut glas med sex olika citat av honom och olika foton av honom glasen var antingen ölglas (som på fotot) eller shotsglas
Jag gillade särskilt ovan citat - "allting gott och alldeles för mycket"
Antar att det inte är den om överlevarna i Anderna som tvingades till kannibalism efter att störtat med ett flygplan?