LadyCovergirl
Trådstartare
Vi ligger i varsin soffa och tar det lugnt Gissar att vi ska börja med maten om en stund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pommesen är alltid det godasteJag har ätit kebabtallrik för första gången i mitt liv. Det är tydligen kebabens dag i dag och de braiga kollegorna höll på att smälla av när jag sa att jag aldrig har ätit kebab
Kan rapportera att det var okej gott - framförallt var pommesen supergoda. Kan även rapportera att jag lyckades trycka i mig hela tallriken och således nu känner mig som en badboll och kommer behöva rulla hem. Misstänker att det inte blir något avancerat till middag.
Undrar varför Apoteken känd mer som en skönhetssalong än ett apotek? Smink och hudkrämer och andra varor som jag inte förknippar med apotek.
GRATTIS!!!
Så roligt, grattis!
Tack snällaHärligt!
Hade varit lite konstigt annarsHaha, ja! Det är våra tonårs-huliganer som kom förbi
Gör smörgåstårta.
Jag har varit sjukt sugen på det några månader nu. Sa det till sambon här om dagen som såg på mig som att jag sa att jag ville käka kattmat typ.
Måste nog köpa snart..
Fick tänka o läsa 2 ggr,banasmuggelpaj????? nej det stod det ju inte.Precis käkat banansmuldegspaj, som jag gjort. Funderar återigen på vad felet är, varför har jag börjat göra "vuxna" grejer som att baka såhär plötsligt??
Mmmm smörgåstårta var läääänge sedanJag har varit sjukt sugen på det några månader nu. Sa det till sambon här om dagen som såg på mig som att jag sa att jag ville käka kattmat typ.
Måste nog köpa snart..
Har du fått jobb?Det går väldigt dåligt för mig att vara arbetslös konstnär...
Är det inte stor efterfrågan på tavlorna?Det går väldigt dåligt för mig att vara arbetslös konstnär...
Åh tycker köpt är jätteäcklig. Min är bäst.