Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ätit kebabtallrik för första gången i mitt liv. Det är tydligen kebabens dag i dag och de braiga kollegorna höll på att smälla av när jag sa att jag aldrig har ätit kebab :D

Kan rapportera att det var okej gott - framförallt var pommesen supergoda. Kan även rapportera att jag lyckades trycka i mig hela tallriken och således nu känner mig som en badboll och kommer behöva rulla hem. Misstänker att det inte blir något avancerat till middag.🙈
Pommesen är alltid det godaste :angel::D
 
Vi lever fortfarande under ett moln fyllt av rok och aska. Vi har inga eldar riktigt nara oss, men de ar inte heller langt ifran. Vinden har lagt sig i dag sa jag hoppas att de lyckas dampa elden avan om det tar mycket langre tid att helt slacka alla eldar har pa vastkusten.

Harom dagen fangade en kamera upp ett bergslejon (panther, puma, cogar, catamount, etc -kart barn med manga namn :p) nastan mitt i sta'n. Det borjar nog bli lite ont om omraden dar de kan hitta byte till ungarna gissar de som kan.

BADA mina hundar har nagon mag-bug och har enorm diarrhea ... i natt var jag ute med hund 4 ganger och dessutom var bada klart oroliga emellan. 😣 😴 och nu maste jag borja stada innan barnbarnen kommer och hittar allt "kul" jag har som ligger framme.:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
40 925
Senast: sthu
·
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp