Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det bästa vore att inte ha något med stället att göra, men jag förstår att det inte är så jäkla lätt att hitta ett nytt jobb. :(
Nej, jag söker ju aktivt så fort jag känner att jag har ork (vissa dagar är jag så fruktansvärt trött efter jobbet att jag inte ens förstår vad som står i annonser, då är det ingen idé.) men tills dess måste jag ju kunna hantera situationen.

Ska försöka ta mod till mig och fråga efter att få gå till psykolog igen, men sitter långt inne, speciellt när det är svårt med den personen man måste be om att få gå till psykolog.
 
Jo, men känns jätte besvärligt/underligt att liksom runda chefen med alla frågor om allt. Då kommer hen inte direkt tro bättre om mig, och just nu ligger jag typ längst ner på hens lista över människor hen tycker om känns det som. Förmodligen ligger jag sämre till än typ Hitler :cautious:
Jag tänker mera allmänt, inte om specifika frågor även om det kan vara bra att ha exempel, men att du blir så stressad på ett möte att du skakar pga chefen är i högsta grad något som jag skulle ta upp med chefens chef. Dvs att du märker att det inte fungerar.

Det är ju en fråga om dålig arbetsmiljö.
 
Sitter på jobbet och är IKAPP! För första gången sen jag började för snart ett år sedan så ligger jag i fas arbetsmässigt. SÅ skönt! Har jobbat som en galning för komma hit. Känns nästan lite tomt nu ;) Fast på ett bra sätt!

Sitter också och är nöjd över det mulna vädret :love: Och att hösten är på ingång, ÄNTLIGEN! :love:
Ska visst bli några varmare dagar nästa vecka, men snart snart snart kan jag trivas igen :D
 
Har tagit några beslut som gjort att en stor tyngd lyfts från mina axlar. För en gångs skull har jag prioriterat mig själv, vilket känns bra.
Sitter nu och syr, något jag aldrig trodde att jag skulle göra som avslappnande aktivitet, dricker kaffe och kollar på hantverks-Youtube. Längtar efter 2021 och ett förhoppningsvis bättre evenemangsår!
 
Precis duschat för andra gången idag.
Första i morse blev ett fiasko, då det bara fanns iskallt vatten, fick försöka tvätta håret lite snabbt, då det stod åt alla håll, medan fötterna frös till is.
Sen skynda till jobbet för jag bokat in lite möte med support och annat att fixa på plats.
Provade om varmvattnet var tillbaka precis innan jag åkte med goda resultat.:up:

Nu är det dags för lunch och sen fixa iordning matlåda till i kväll så jag har något att ta med till nästa jobb.
 
Jag är, om inte levande, så ute ur zombie-stadiet iallafall och det är jag sååååå nöjd med 🥳
Sitter upprätt i fåtöljen med en kopp te, fantastiskt!
Solen skiner idag så jag ska nog bylta på mig massa kläder och gå ut och sätta mig i solen en stund, byta luft i lungorna gör nog susen :up:
 
Jag har ätit kebabtallrik för första gången i mitt liv. Det är tydligen kebabens dag i dag och de braiga kollegorna höll på att smälla av när jag sa att jag aldrig har ätit kebab :D

Kan rapportera att det var okej gott - framförallt var pommesen supergoda. Kan även rapportera att jag lyckades trycka i mig hela tallriken och således nu känner mig som en badboll och kommer behöva rulla hem. Misstänker att det inte blir något avancerat till middag.🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 477
· Visningar
41 330
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp