Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haft/har ovanligt ont i ryggen idag också men lyckades gå och handla det nödvändigaste. Tog en vagn att stödja mig på i stället för att släpa på en korg.
Ringt en kiropraktor, fanns tyvärr inga tider denna vecka men nästa. Ska bli skönt att bli knäckt, länge sen sist. Hoppas h*n är bra.
Kollar Idol.
Ska tvätta ansiktet nu.
 
Avslutar min lediga dag i ett skönt bad och ska strax gå upp och göra mig klar för natten 😊. Innan dess var det gott med krämig kräftsoppa och hembakat bröd till halv åtta hos mig ☺.
Innan dess stallet och ett aktivt markarbetspass på ridbanan, dock irriterande att jag kände av musklerna runt bäcken, kände mig som Märta 87 ett tag, stel som fan...Jaja en bra dag överlag iaf 😃.
 
Känner mig verkligen såååå ynklig med den här öronvärken. Är det inte bara småbarn som får ont k öronen? Jag är för fasen 31 år, inte 5 år :cautious:

Jaja åkte till klinik med hästen som haft lite svullet ben idag. Fick väl rätt bra besked antar jag. Nu väntas antiinflammatoriskt och promenader i 6 veckor. Min älskling:heart
 
Brittisk kultserie The Avengers. Emma Peel var en spion som kicked ass and took names. Ingen hjälplös kvinna som skrek på hjälp så hjälten kunde rädda henne.

1599767994841.webp
 
Gaaah! Fick ihop kronkontakten, alla skruvar på plats, lampan hängs upp, fungerar perfekt och... jag upptäcker att det var fel sladd, eg den utan kupan som gömmer sladdarna :banghead::banghead::banghead: Vilket innebär att jag måste skruva upp allt igen, sätta på rätt sladd och skruva ihop det. Nu orkar jag inte bry mig mer ikväll.
 
Jag segar mig fram med spanskan. Bläh! Jag planerade att läsa spanska 2 och 3 också och var jättepeppad, tänkte ungefär "jaja, så svårt kan det inte vara". Nu, 1v in, funderar jag på att skita i spanska 2 och 3.

Men påminn mig nästa år. Innan sommaren sa jag att jag aldrig mer ska göra en prövning, and here I’m 😅

Försöker motivera mig så gott det går med att det är skönt när det är klart och att om jag gör lite varje dag blir det inte så mycket. Oavsett kommer inget bli bättre av att jag skjuter på det och sen ska läsa 100p på en eller två veckor :p

Nu ska jag i alla fall läsa lite i en bok och förhoppningsvis somna. Är sjukt trött men behöver ställa om hjärnan till sov-läge 😴 💤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 486
· Visningar
41 808
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp