Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
De är nog väktare, inte mer spännande än så ;)
Min första tanke hade nog inte varit att Gunvald Larsson från Säpo gick runt och spanade ;)
Vi har alltid väktare på plats, men i uniform och de är jag van vid. Men civilklädda såna är inte en vanlig syn här, och platsen där de stod fick mig att bli nyfiken på vad för ärende de kunde tänkas ha :D
 
Läraren jag ska ha imorgon ställer om till online! :banana:

Det känns bra för då kan jag ta lite sovmorgon imorgon istället. Jag brukar gå upp 8.45 på onsdagar (min sovmorgon dag) men igår var jag hos bup 8.15, så det blev ingen sovmorgon. Nu kan jag tänker ta den imorgon istället så jag tänker gå upp kl 9, äta frukost och gå online lagom till 9.35 när lektionen börjar. Sen 10.35 direkt byta från länk till dplay och se ett avsnitt av någon tv serie. Jag ser fram emot imorgon! :laugh:
 
Stolt över mig själv för middagen ikväll :love:
20200910_185057.webp

Det var enklare än vad jag trodde och det hade bara saknats lite salt :up:
 
Jag hatar kronkontakter och taklampor!!! :rage::arghh::banghead::turd:

Nu har jag försökt med två olika kontakter en som man skruvar fast och en som man klämmer fast. Jo jag vet att lampan fungerar, den lyser, ibland, med den ena kontakten. Uppenbarligen haver jag inte den rätta knycken. Dessutom försvinner de extremt små skruvarna hela tiden och sedan ligger jag och kravlar på golvet under kattens intresserade åsyn.

Katter har bättre syn än människor. Man kan tycka att hon kan vara lite behjälplig till den person som ger henne mat och värmer henne på natten under täcket.
 
SÅ hungrig! Väntar på sambon som skulle packa miljarder svintunga order-pallar med foder på lagret. Så dog trucken tydligen. Annars borde han varit hemma i eftermiddags senast. Tycker synd om stackaren som ska dit tidigt imorgon bitti med.
Hoppas han ringer snart och är på hemväg så jag kan laga mat. För både hans skull och för.. ja.. det är väl för hans skull det med.. att jag inte blir för hangry. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
41 954
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp