Men nej!Emma Peel aka Diana Riggs är död För de som inte vet vem det är så spelade hon Olenna Tyrell i GoT
RIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej!Emma Peel aka Diana Riggs är död För de som inte vet vem det är så spelade hon Olenna Tyrell i GoT
RIP
Ja, i en torr lägenhet hade jag haft luftfuktare...men i vårt hus jobbar vi på att minska fukten (visserligen främst på vinden), så jag nöjer mig med lökvatten, kuddhög och öppet fönster. Idag har slemmet börjat lossna lite, så det går åt rätt håll.Luftfuktare är ultimata hjälpen mot torrhosta. Underbart att ställa bred om vid sängens huvudända då man ska sova. För att faktiskt kunna sova lite.
Hett tips om någon kan köpa åt dig om du inte kan åka själv.
Krya!
Sitter i telefon just nu. Du är bäst@Hoarfrost Glöm inte att ringa doktorn snart!
Mvh Mamma
Bra där!Sitter i telefon just nu. Du är bäst
Jag kan offra mig om du vill bli av med nåt...Är just nu pissless på älgkött efter att ha förpackat femtielva köttpåsar igår...
Det bästa vore att inte ha något med stället att göra, men jag förstår att det inte är så jäkla lätt att hitta ett nytt jobb.Möte där chefen var med, en kvart in var jag så stressad att jag skakade. Ursäktade mig, hämtade vatten och tog maxdos muskelavslappnande bara för att kunna genomföra mötet.
Måste försöka gå till botten med hur jag ska hantera mina känslor när hen är med.
Emma Peel aka Diana Riggs är död För de som inte vet vem det är så spelade hon Olenna Tyrell i GoT
RIP