Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men bajs! Vad är det för idiotiskt ledningMöte på jobbet. Fick veta att 7 st slutar nu, och det är på grund utav att de vantrivs samt att de fått utstå hot via sms.
Känns ju himla bra det här.
Ja du. Något är rejält ruttet här.Men bajs! Vad är det för idiotiskt ledning
Dagens påminnelse om att ringa läkarenhar inte vaknat än. Har tokmycket lock för örat nu igen, skulle ju gå till läkare och få det kollat men jag glömmer hela tiden att ringa.
SJU personer är ju skitmycket, hjälp, det är iallafall tydligt att det är något som är fel på arbetsplatsen/ledningen om så många olika personer slutar.Möte på jobbet. Fick veta att 7 st slutar nu, och det är på grund utav att de vantrivs samt att de fått utstå hot via sms.
Tack! Lite sent dock... måste ringa klockan 8 för att hinna få tidDagens påminnelse om att ringa läkaren
Invänta meddelande imorgon kl 07:55Tack! Lite sent dock... måste ringa klockan 8 för att hinna få tid
Det "roliga" är att det inte är så många egentligen. Vi har kanske 5 personer (av ca 40) som liksom "är kvar" här jämt. Annars droppar de flesta av inom ett år.SJU personer är ju skitmycket, hjälp, det är iallafall tydligt att det är något som är fel på arbetsplatsen/ledningen om så många olika personer slutar.
Ta hand om dig!
Hot från vem eller vilkaMöte på jobbet. Fick veta att 7 st slutar nu, och det är på grund utav att de vantrivs samt att de fått utstå hot via sms.
Oklart. De vet inte om det är internt, från studenter, eller externt.Hot från vem eller vilka
Kanske av en anledning liksom ..Det "roliga" är att det inte är så många egentligen. Vi har kanske 5 personer (av ca 40) som liksom "är kvar" här jämt. Annars droppar de flesta av inom ett år.
På de senaste tre åren har jag räknat det till att 32 personer slutat, men jag har säkert glömt någon
Gör man polisanmälan? Tänker att åtminstone polisen borde kolla upp numren.Oklart. De vet inte om det är internt, från studenter, eller externt.
Tycker det är jättemärkligt att man inte kollar upp vilka telefonnummer det kommer från bara.
Ja polisanmälan är gjord, dock vet jag att en av kollegorna blev så rädd att hen inte ens vågade kontakta polisen. Hen bor inte superlångt från mig så jag skickade nyss ett sms om att hen kan prata med mig/komma hem till mig om hen känner sig obekväm.Gör man polisanmälan? Tänker att åtminstone polisen borde kolla upp numren.