Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag gick förbi två okända (för mig) personer på arbetsplatsen var jag tvungen (:o) att slänga en extra blick på för att se att jag inte misstolkade första blicken - jo de hade såna där sladdar vid nacken, typ hemlig polis.
Blev orimligt nyfiken :angel:
 
Ja polisanmälan är gjord, dock vet jag att en av kollegorna blev så rädd att hen inte ens vågade kontakta polisen. Hen bor inte superlångt från mig så jag skickade nyss ett sms om att hen kan prata med mig/komma hem till mig om hen känner sig obekväm.
Men usch, måste ha varit rejäla hot om man inte ens törs kontakta polisen :crazy::crazy:
För femtielfte gången - vad är det för skola du jobbar på? O_o:cautious:
 
Tog på mig en kjol jag inte haft på ett bra tag. Okej, lite tight men ”det går nog”. Satte mig i schäslongen. Översta knappen sprättade loss som på en tecknad film med sån kraft att den studsade in i en vas på bordet som välte och orsakade en flod med vatten över mina viktiga papper.
Måste ha sett jävligt roligt ut :rofl:
 
Blev hungrig så hittade lite frysta jordgubbar. Blandade till bär och lite kvarg och var ett tag mycket undrande till varför jag gjorde det, kräver ju engagemang för att hacka det... men hittade lite sånt och nu är bären hackade (med sked). :up:
 
Väntar på att läraren som håller i fredagens lektion ska höra av sig. Han hade förkylningssymptom igår så eventuellt blir morgondagens lektion via nätet. Eftersom den lektionen är min enda lektion på fredagar så slipper jag åka till skolan i så fall (har redan frågat om det). Jag hoppas nästan att han fortfarande har lite symptom idag så att jag slipper åka till skolan imorgon :p:o Det känns lite drygt att åka 1.5h till skolan för att ha 1h lektion och 2h hem.
 
Nu måste jag väcka katten 💓 Dottern kommer strax hem och då ska vi direkt till stallet :)

IMG_20200910_132908.webp
 
När jag gick förbi två okända (för mig) personer på arbetsplatsen var jag tvungen (:o) att slänga en extra blick på för att se att jag inte misstolkade första blicken - jo de hade såna där sladdar vid nacken, typ hemlig polis.
Blev orimligt nyfiken :angel:

De är nog väktare, inte mer spännande än så ;)
Min första tanke hade nog inte varit att Gunvald Larsson från Säpo gick runt och spanade ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
41 954
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp