Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men usch, måste ha varit rejäla hot om man inte ens törs kontakta polisenJa polisanmälan är gjord, dock vet jag att en av kollegorna blev så rädd att hen inte ens vågade kontakta polisen. Hen bor inte superlångt från mig så jag skickade nyss ett sms om att hen kan prata med mig/komma hem till mig om hen känner sig obekväm.
Jäklar vilken egoboost! Bytena satt klockrent på S (vilket de inte gjort tidigare) och läste nyss att jag hade ALLA RÄTT PÅ PROVET
Jäklar vilken egoboost! Bytena satt klockrent på S (vilket de inte gjort tidigare) och läste nyss att jag hade ALLA RÄTT PÅ PROVET
Du får försiktigt åla dig ner på golvet utan att väcka kattenNu måste jag väcka katten Dottern kommer strax hem och då ska vi direkt till stallet
Visa bifogad fil 57017
Du får försiktigt åla dig ner på golvet utan att väcka katten
Alltså pensionärerna i huset har inte sett mig på några dagar och kokat ihop en historia om att jag blivit KIDNAPPAD
Var ju ngn som var på min dörr och de har byggt upp en historia med detta som bas.
Så nu har jag filmat mig själv med dagens datum. Sjukt
När jag gick förbi två okända (för mig) personer på arbetsplatsen var jag tvungen () att slänga en extra blick på för att se att jag inte misstolkade första blicken - jo de hade såna där sladdar vid nacken, typ hemlig polis.
Blev orimligt nyfiken