Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan vara flera djur, rådjur kommer gärna två, även älgar och vildsvin kan komma en hel flock. Man skjuter hellre ett extra skott än avvaktar också.Lät som tre skott ute för en liten stund sedan Enda logiska förklaringen jag kan komma på är att det var ett påkört djur på/bredvid motorvägen i närheten, men då borde det väl inte behövas tre skott för att avliva djuret
Äter knäckebröd i sängen. Bör nog sorteras i avdelningen "Mindre genomtänkta livsbeslut"
Har en orm i trädgården. Försöker få tag på snake catcher som kan hjälpa mig. Vet inte om det är en giftig en eller ej....
Fy bubblan.... Var tvungen att titta trots ormfobi. Hur många sorters ormar har ni egentligen?Har en orm i trädgården. Försöker få tag på snake catcher som kan hjälpa mig. Vet inte om det är en giftig en eller ej....
Står i ett husvalv och väntar på att regnet ska dra förbi så vi kan fortsätta hundpromenaden.
Fy bubblan.... Var tvungen att titta trots ormfobi. Hur många sorters ormar har ni egentligen?
Tror den kan vara det.
Har sett för mycket på snakes in the city Hahah
Men huvudformen antyder giftorm