Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli lite bekymrad för min hälsa
Men kör ju devisen att så länge jag inte vet nåt så är det inget fel.
Väntar ju på läkartid men kanske får söka mig nån annanstans då de inte har nån läkare här än.

Du har väl varit dålig väldigt länge. Det är väl bättre att ta det så fort som möjligt. Så det antingen går snabbare att vända eller iaf minskar permanenta skador. Plus att du är ju så klart värd att må bra!
 
Alltså NÄE orkar inte :arghh:
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)

Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov :nailbiting:
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT :cautious: Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!? :arghh:
Men alltså, det finns skitsnack o så finns det SKIT snack. Jag tycker dina toavanor ska vara dina,inte behöva läsa om här.
 
Vad härligt att du vågade be om hjälp :) !

Ibland blir jag nästan arg när folk inte ber om hjälp med sådant som man efteråt förstår var väldigt svårt för dem. Det finns många som VILL hjälpa om man bara vågar be om det..... :)
Jag höll ut i det längsta, i förhoppning att jag plötsligt och helt oväntat skulle bli jättepigg....
Sedan insåg jag att det snart är vinter.

Vi kryssade verkligen i rätt rutor när vi beställde den där ungen ;)
 
Vi hade inte firat mig med kusinerna som var här idag (jag fyllde år i April), så de passade på att göra det idag också :love:

Jag fick en jättefin gosedjur-elefant som medverkar i en känd barnfilm. Filmen är producerad av ett välkänt företag som producerar barnfilmer. Jag har även skapat en lektråd om nämnda karaktär :angel:

De trodde att den är identisk med den elefanten jag fick av dem när jag var tre år, men den är lite annorlunda. Dock helt klart accepterad till elefant-familjen :love:
 
Vi hade inte firat mig med kusinerna som var här idag (jag fyllde år i April), så de passade på att göra det idag också :love:

Jag fick en jättefin gosedjur-elefant som medverkar i en känd barnfilm. Filmen är producerad av ett välkänt företag som producerar barnfilmer. Jag har även skapat en lektråd om nämnda karaktär :angel:

De trodde att den är identisk med den elefanten jag fick av dem när jag var tre år, men den är lite annorlunda. Dock helt klart accepterad till elefant-familjen :love:
Extra inkomst -> börja sälj elefanter!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 537
· Visningar
43 263
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp