Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasiken (igen) tänkte men hallå det är helg faktisk. Varför inte dra ut på något?

den kom jag på att jag har typ ingen att hitta på något med 😭 (jävligt överdriven gubbe Denna menlite den känslan faktiskt)
 
När jag bodde i Stockholm kunde jag utan vidare knacka på en viss granne (vi har fortfarande kontakt men är såklart inte samma sak nu) men dit kunde jag gå hur som helt. Glad, ledsen, frustrerad.

grannarna här känner jag inte på samma sätt 😥
 
Ska på pub och kommer mest troligt springa på mitt ex, hur mycket revenge dress är rimligt egentligen..? :cautious:

83F4A477-60AD-4115-9257-870C3E994C14.gif
 
Min ved är inomhus! :banana:

Frågade avkomman om hjälp och fick ett javisst till svar. Idag dök hen med sambo upp och hivade in alla tio kubiken under tak. :heart

Jag är så tacksam att jag gråter. Den här sommaren har jag varit så skruttig att jag bara kunnat köra in ett par skottkärror om dagen och det har inte förslagit. Var rädd att behöva täcka med presenning och ha den utomhus i vinter.
Vad härligt att du vågade be om hjälp :) !

Ibland blir jag nästan arg när folk inte ber om hjälp med sådant som man efteråt förstår var väldigt svårt för dem. Det finns många som VILL hjälpa om man bara vågar be om det..... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 525
· Visningar
43 031
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp