Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade Harry Boy död i morse när jag tände alla akvarium :cry:
Det var visserligen väntat, eftersom han hade en stor tumör som växte hela tiden. Han har varit pigg hela tiden tills nu
Han blev ca 1½ år gammal:cry:
På bilden syns tumören som ett vitt streck bakom gälarna. Han hade den redan när han kom i januari...
20200122_172913.webp
 
Alltså NÄE orkar inte :arghh:
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)

Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov :nailbiting:
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT :cautious: Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!? :arghh:
 
Har beskurit ett träd i ösregnet (det regnade inte när jag började :meh:) och tar nu igen mig i soffan i sällskap av en kopp varm nyponsoppa.

Har även "råkat" frosta av vår ena frys idag, genom att glömma stänga dörren ordentligt igår kväll. Blev liiite nervös när jag öppnade dörren till en stor pöl vatten på golvet, men som tur är var det mesta av maten fortfarande fryst. Den där frysen har jag sagt att jag ska frosta av i säkert 3 månader nu, så det var ju bra att det blev gjort! :D
 
Alltså NÄE orkar inte :arghh:
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)

Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov :nailbiting:
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT :cautious: Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!? :arghh:

Du kanske kan lägga dina eskapader på toaletten som en spoiler? :)
 
Alltså NÄE orkar inte :arghh:
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)

Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov :nailbiting:
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT :cautious: Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!? :arghh:
Om du har så besvärligt tycker jag du ska testa Microlax.
 
Haha trodde jag hakade på ett bullshit snack när de pratade om före liv och själar.
jag bara jag är iaf en gammal själ.
Och personen tittar på mig superseriös och säger. Ja det kände jag på en gång.
Ingen skrattar....
visar sig att personen är ”utbildad” inom detta. Hur man nu får certifikat inom sådant. Fattade ungefär noll Men höll god min 😅
 
Funderar på min ”arbetsgarderob”. Jag är ganska säker på att jag behöver ha en ”uniform” som jag kan ta av och på det viset lämna jobbet på jobbet (i den mån det går) och tänkte därför ha ”arbetskläder”.

Men vad sjutton har man till ”culottes” när man är så kort att de blir hellånga och man dessutom är kurvig? Hilfe!
 
Sambos dotter fyller 30 idag. Vi hade planerat överraskningsfest. Men så blev både hennes sambo och son sjuka. Och hennes mamma. IOM Corona-tider så fick vi avblåsa. Sambo är nu på väg till Sthlm med hennes presenter, blommor, skumpa etc iaf för avlämning. Jag satt uppe halva natten och gjorde lite roliga och gulliga bildkollage till henne också.
Det innebär att jag som är astrött fick ledigt och bara skrotar runt hemma. Så skönt! 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 519
· Visningar
42 798
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp