Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annars borde du väl få igen pengarna om det inte skulle bli så? Vid en ev försäljningPå Erikshjälpen hittade jag ett par sergio grasso läderridstövlar i väldigt fint skick för bara 165 kr. Stl 39 så det dröjer ett par år innan A kan ha dem. Är det ändå värt att köpa dem med tanke på priset?
Alltså NÄE orkar inte
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)
Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!?
Om du har så besvärligt tycker jag du ska testa Microlax.Alltså NÄE orkar inte
(Diskuterar toalettbesök, i de fall nån blir triggad av sånt)
Fortfarande jättehård i magen och svårt att göra nr 2, idag ramlade jag av och landade på rumpan så nu känns det typ som svanskotan skriker rakt ut när jag försöker uträtta mina behov
Har även grinat lite under mina försök till att göra det jag ska pga ONT Varför måste allt sånt här inträffa samtidigt!?
Vad tråkigt! Hur gammal blir en sån fisk annars?Hittade Harry Boy död i morse när jag tände alla akvarium
Det var visserligen väntat, eftersom han hade en stor tumör som växte hela tiden. Han har varit pigg hela tiden tills nu
Han blev ca 1½ år gammal
På bilden syns tumören som ett vitt streck bakom gälarna. Han hade den redan när han kom i januari...Visa bifogad fil 56762
Kampfiskar kan bli 2-3 år gamla. Har hört om något rekord på 7 årVad tråkigt! Hur gammal blir en sån fisk annars?