Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi lyckades pricka in en störtskur när vi promenerade. Körde till platsen - inget regn. Hoppade ur bilen och det började stänka så smått. Inom någon minut ösregnade det. Och sedan regnade det nästan hela promenaden, för att sluta lagom tills vi kom tillbaka till bilen.... :cautious:

Väntar nu på en äppelkaka som står och gottar sig i ugnen...... :D
 
Har en sån fuldag. Har INGENTING att ta på mig. Allt sitter fult, klämmer, håret är fel, allt är fel!
Klär iaf på mig och går ut. Passerar en uteservering på gatan varvid två tjejer vänder sig om och den ena ropar: "fan vad snygg du är"!" Bra timing... Just idag var det nog precis vad jag behövde :rofl:
 
Tog en promenad. Det började med sol, men efter en stund blev ändå de moln som trängdes bli lite väl kompakta så jag tog inte den rundan som jag tänkt. Det hjälpte inte. Just när jag började röra mig hemåt kom regnet. Blöt. Jätteblöt. Oh well, nu ska jag ta en varm dusch och kanske lägga nån ansiktsmask och titta på serier innan jag lär diska och fixa mat.
 
Jag ska försöka
Vissa dagar tar värken för mycket energi och det här är en sån dag.
Om det är för att det är kallare ute eller nåt annat vet jag inte.
Får ju ingen tid till vc för de har inga läkare

Drygt! Upplever att många är lite slitna på olika sätt nu. Man får försöka hålla modet uppe liksom.
Jag har problem med ögat igen men fick recept iaf så slapp återbesök. Nackdelen är att jag dessutom får extremt ont i huvudet och eftersom synen dessutom strular har jag svårt att måla. Jättetrist!
 
Drygt! Upplever att många är lite slitna på olika sätt nu. Man får försöka hålla modet uppe liksom.
Jag har problem med ögat igen men fick recept iaf så slapp återbesök. Nackdelen är att jag dessutom får extremt ont i huvudet och eftersom synen dessutom strular har jag svårt att måla. Jättetrist!
Ja jag har ju bara jobbat 4 veckor så borde inte vara så sliten redan.
Men bara att bita ihop
Bara man kommer till jobbet så går det.
 
Ja jag har ju bara jobbat 4 veckor så borde inte vara så sliten redan.
Men bara att bita ihop
Bara man kommer till jobbet så går det.

Blir väl en omställning att börja jobba igen när man varit ledig länge också kan jag tänka! :)
 
Jo men jag borde vara piggare
Men värken har varit olidlig hela sommaren och det tar väl på en.

Ja det är mkt man borde ;)
Jag måste försöka gå ner lite i vikt, känner att kroppen blir sliten (leder, knän, ryggen osv) nu. Har lite reumatiskt liggande så mår bättre av att vara lättare. Ska också försöka äta mer vegetariskt tänkte jag och inte så mkt laktos och gluten. Tyvärr verkar jag pga gallan inte längre kunna äta fet fisk men det är väl bara tugga i sig det faktumet, svårt att göra ngt åt det liksom.

Edit: inser att jag låter som en krasslig pensionär i mina senaste inlägg om min bristande hälsa :rofl: Wtf skärpning Törnis. Det har ju gått långt när man känner ett behov av att prata av sig om sina krämpor :rofl:
 
Ja det är mkt man borde ;)
Jag måste försöka gå ner lite i vikt, känner att kroppen blir sliten (leder, knän osv) nu. Har lite reumatiskt liggande så mår bättre av att vara lättare. Ska också försöka äta mer vegetariskt tänkte jag och inte så mkt mjölk och gluten. Tyvärr verkar jag pga gallan inte längre kunna äta fet fisk men det är väl bara tugga i sig det faktumet, svårt att göra ngt åt det liksom.

Edit: inser att jag låter som en krasslig pensionär i mina senaste inlägg om min bristande hälsa :rofl: Wtf skärpning Törnis :rofl:
Haha jag har ju RA men den har inte varit aktiv förrän nu som jag misstänker.
För nu värker varenda led galet mycket
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
75 76 77
Svar
1 537
· Visningar
43 263
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp