Han är en jättegolden
Oj ja lät som en jätte men så härliga de är .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är en jättegolden
Oj ja lät som en jätte men så härliga de är .
Ja han är inte det minsta överviktig, BARA massa muskler, och väger väl 5-10 kg mer än "normala" goldenhanar. Han är även både längre, högre och kraftigare än alla andra goldenhanar han någonsin träffat, antar att han föddes upp på anabola steroider som valp Men världens gosigaste och gladaste också Han är van att vara igång från morgon till kväll, och nu får han promenera några korta kopplade promenader om dagen och annars bara vara hemma och ha tråkigt. Han är alltså MYCKET att hålla nu när vi är ute
Herrejösses vad trött jag är idag, vet inte hur många gånger jag gäspat
Same! Håller fan på att somna in för gott känns det som.
Jag har varit en aning seg idag också måste jag medge...
Torsdagar är nog sega dagar.
Jag får dock medge att jag smet till vilorummet här på jobbet någon timma. Men fick konstiga drömmar istället
Det är så äckelkvavt ute. Jag var i stallet på cm, blev genomsvettig och duschade. Nu har jag gått med hunden i 1,5 h och är lika genomsvettig igen.
Visst är det fuktigt och kvavt idag? Vaknade svettig. Mindre härlig känsla.
En timme sa jag. Och det var lugnt på jobbet.Låg du i vilorummet och sov några timmar på arbetstid? Nog för att jag är trött men ...?
En timme sa jag. Och det var lugnt på jobbet.
Någon betyder inte några.”Någon timma” skrev du. Egentligen oväsentligt. Har inte du en anställning med lönebidrag? Känns lite sådär att allas våra skattepengar används till att sova på arbetstid? Jag bidrar gärna till att folk har sysselsättning men det måste ju finnas gränser ändå kan jag tycka.