Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj ja lät som en jätte men så härliga de är :love:.

Ja han är inte det minsta överviktig, BARA massa muskler, och väger väl 5-10 kg mer än "normala" goldenhanar. Han är även både längre, högre och kraftigare än alla andra goldenhanar han någonsin träffat, antar att han föddes upp på anabola steroider som valp :cautious: Men världens gosigaste och gladaste också :love: Han är van att vara igång från morgon till kväll, och nu får han promenera några korta kopplade promenader om dagen och annars bara vara hemma och ha tråkigt. Han är alltså MYCKET att hålla nu när vi är ute :nailbiting:
 
Ja han är inte det minsta överviktig, BARA massa muskler, och väger väl 5-10 kg mer än "normala" goldenhanar. Han är även både längre, högre och kraftigare än alla andra goldenhanar han någonsin träffat, antar att han föddes upp på anabola steroider som valp :cautious: Men världens gosigaste och gladaste också :love: Han är van att vara igång från morgon till kväll, och nu får han promenera några korta kopplade promenader om dagen och annars bara vara hemma och ha tråkigt. Han är alltså MYCKET att hålla nu när vi är ute :nailbiting:

Härligt! =). Ja det kan jag ju tänka mig :D.
 
Ska bre några mackor till barnet, sedan köra honom till sitt livs första danslektion. Det är eg pappans aktivitet men han tog bil utan bilbarnstol imorse 😐 Nästa vecka kan jag inte och från oktober är jag inte hemma i tid. Men det löser sig väl.

Om barnet vill fortsätta, det står att föräldrarna inte får vara med i salen :nailbiting:
 
Jag sitter äntligen ner efter en vansinnig massa stress och spring.
Tur att det finns muskelavslappnande, annars hade kroppen nog ramlat ihop i en hög.

Blev ingen lunch i dag, så jag bestämde mig för att gå till pizzerian på väg hem och köpa en kycklingsallad och en pizza. Då får jag över till matlåda i morgon, och kan bara slappa hemma (efter att jag dammsugit)
 
En timme sa jag. Och det var lugnt på jobbet.

”Någon timma” skrev du. Egentligen oväsentligt. Har inte du en anställning med lönebidrag? Känns lite sådär att allas våra skattepengar används till att sova på arbetstid? Jag bidrar gärna till att folk har sysselsättning men det måste ju finnas gränser ändå kan jag tycka.
 
”Någon timma” skrev du. Egentligen oväsentligt. Har inte du en anställning med lönebidrag? Känns lite sådär att allas våra skattepengar används till att sova på arbetstid? Jag bidrar gärna till att folk har sysselsättning men det måste ju finnas gränser ändå kan jag tycka.
Någon betyder inte några.
Men jag tänker inte diskutera saken med dig och må sämre på kuppen. Så jag betackar mig.
 
Kommit hem från stallet nu. Det började regna alldeles för mycket så jag planerade om och la in vilodag idag istället. Var ensam i stallet största delen av tiden, skönt! När jag nästan var klar kom en av småtjejerna, och hon är helt okej så det gjorde inget :up:
Nu har jag egentligen inga planer för resten av dagen förutom middag och hundpromenad. Och det suger eftersom det är en ångestdag idag, vill inte ha massa tid över då :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 743
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 493
· Visningar
42 146
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp