R
Raderad medlem 68338
Glömde ta på mig mina rosa glasögon och tänkte tanken att min outfit kanske var ngt för plain utan dom. Inser nu av folks reaktion på tunnelbanan att så troligen inte är fallet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smart sätt att corona-säkra sig tycker jagGjorde stallet innan jobb och inser nu hur mycket jag och hundarna luktar häst.
Tur det är corona tider så ingen ska stå så nära att de känner det.. Jag åt även vitlök igår så min andedräkt är nog inte mumma just nu
Fräsching på jobbet med andra ord
Om jag inte minns helt fel så ska du inte sätta på kyllera och sen linda. Kylan uteblir.Vilken dag! Känns som jag inte fått ett skit gjort på jobbet. Får växla upp efter lunch så det känns bättre innan jag stänger av för dagen.
Har pratat med kliniken om hästens svullnad och fick tips om att kyla, linda och ha honom inne ett par nätter innan jag åker in med honom. Och jag äger inga stallbandage eller liknande, aldrig haft behov av att linda benen på mina hästar och jag har haft häst i 26 år Mamma var i stan och skulle svänga in här med hundmat så jag fick henne att handla lindor, paddar och kyllera åt mig Maken får köpa spån så jag får bädda i ena boxen. Hästarna går ju på lösdrift så har knappt något strö i boxarna vanligtvis.
Om jag inte minns helt fel så ska du inte sätta på kyllera och sen linda. Kylan uteblir.
Haha.Börjar känna att det inte direkt snålades på vinet igår
Imorse när jag dansade in i @athena_arabians kök och lite förvånat noterade att övriga inte riktigt hade samma mood som jag så trodde jag att jag klarat mig undan bakfyllans grepp. Till och med Torsten verkade må sämre än mig. Men vettefan nu alltså...
Träffade en av hundarnas bästa kompisar med husse när vi var ute. Vår "lilla" (40 kg muskler och energiknippe) är ju ordinerad lugn och stillsamma promenader, så när han träffade bästisen och ville rejsa omkring och busa med henne fick jag blåhålla i kopplet Märkte sen när vi gick vidare att jag måste ha bränt mig på nån kant/söm på kopplet när jag höll i honom, så nu har jag ett jävligt svidande brännmärke i handen Så fort jag rör på handen gör det ont, vänster hand och självklart är jag vänsterhänt. Och nu ska jag till stallet och fixa allt och rida
Dagen är ju redan kass så jag är inte förvånad, men kul att hundarna är glada iallafall
Vad är den "lille" för ras? .