LadyCovergirl
Trådstartare
Nu är tvätten upphängd och jag ska lägga mig i soffan och kolla klart på Bohemian rhapsody
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den heter kanske något annat. Rosa iafGör den ju inte. Inte är den en bäddsoffa heller.
Jag uppfattade det som ett skämt men kanske misstolkade
Hög nivå här som vanligtJag med, men är inte säker
Den smakade helt okej. Men... Men inte värt diskenKantarellmaten börjar ta sig, den börjar ta sig... har inte smakat ännu dock
Ursäkta att jag skrattar, men hon ÄR en drama queenHuvudvärk från helvetet. Funderar på när jag kan ta mer alvedon. Slängde i mig några vid halv två.
Planen var att smyga mig på katten som sover i solskenet och klippa klor. Det gick sådär. Hon vaknade direkt och stirrade ut mig. En klo klippt sedan blev det riktig gul burmablick och gnagande och anklagande jam. Lite drama queen är hon eftersom jag är noga med att klippa bara yttersta sylvassa spetsarna. Jag får vänta tills hon somnat om innan jag gör nästa försök
Jag har också haft en fluor tant. Som jag minns det hela lågstatietJajemen. Kom en "tant" ut i skolan hällde upp flour i små muggar som vi fick varsin vid skolbänken sen fick vi sitta och skölja och sen spotta ut
Yepp nu känner jag mig jääääääättegammal
Härmed vet jag vilka som är äldre än mig på om de haft en flourtant eller inte