Har också massa egenplockade kantareller i frysen!
/Också tant (är inte vi typ lika gamla?)
Är du också 25?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också massa egenplockade kantareller i frysen!
Jag bor inte nära en skog som vissa andra gör, men jag vill också ha svampHoppas jag verkligen inte!
/Diabetikern som alla andra tanter har frysen full med egenplockade kantareller
Åh nej, mig lurar du inte igen! Jag kommer minsann ihåg att du är bara ett par år äldre än migHar också massa egenplockade kantareller i frysen!
Det finns massor med kantareller i butikerna.Jag bor inte nära en skog som vissa andra gör, men jag vill också ha svamp
Hittade ett himla smarrigt recept på pasta med kantarellsås som jag vill prova!
Hittade även ett recept på köttfärsgryta som lät smarrig också, men jag behöver en stor gryta till den
Jag slutade fira min födelsedag när jag var 24 detta måste ju innebära att jag fortfarande är 24Är du också 25?
Tack!! Jag hoppades att någon här skulle vetaDet finns massor med kantareller i butikerna.
Tack!! Jag hoppades att någon här skulle veta
Åh jag får nog gå över till affären efter jobbet idag och handla för den maträtten ..
Är du också 25?
Åh nej, mig lurar du inte igen! Jag kommer minsann ihåg att du är bara ett par år äldre än mig
Vad är @Diabetikern isåfall? Gammeltant?Du är också tant snart alltså
Låter inte riktigt lika gott, och när jag läste på Icas hemsida så stod det att svamparna var från Kina i de burkarna.i värsta fall finns de på burk. Fungerar men är inte riktigt lika goda.
Vad är @Diabetikern isåfall? Gammeltant?
Jag uppfattade det som ett skämt men kanske misstolkadeHon var ju bara 25
Jag uppfattade det som ett skämt men kanske misstolkade
Omöjligt! Jag känner mig som 89!Klart som korvspad jag är 25!
(+ några år till )