Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det för några?Köpt nya hundpromenad- kängor så nu är jag redo för höst
Vad blev det för några?
Jag skulle också behöva nya, mina gamla har sett sina bästa dagar om man säger så
Menar du att ni fick sjölja flour i skolan? Det har inte jag råkat ut för. Däremot kom det någon som tog på något klet typ två gånger per år, kletet skulle tydligen vara bra för tänderna. Jag hade inget emot kletet egentligen, mer än att det smakade som en äcklig godis (jag gillar inte när det är sött)Fluortantens dag. idag 1 september
och vad jag hatade detta i skolan när jag var lite så kom hon och ibland stod hon och pratade med läraren och glömde bort tiden när vi skulle sita där och skölja
Håller de igång än?
Menar du att ni fick sjölja flour i skolan? Det har inte jag råkat ut för. Däremot kom det någon som tog på något klet typ två gånger per år, kletet skulle tydligen vara bra för tänderna. Jag hade inget emot kletet egentligen, mer än att det smakade som en äcklig godis (jag gillar inte när det är sött)
Jag fick också fluorskölja i skolanJajemen. Kom en "tant" ut i skolan hällde upp flour i små muggar som vi fick varsin vid skolbänken sen fick vi sitta och skölja och sen spotta ut
Yepp nu känner jag mig jääääääättegammal
Jajemen. Kom en "tant" ut i skolan hällde upp flour i små muggar som vi fick varsin vid skolbänken sen fick vi sitta och skölja och sen spotta ut
Yepp nu känner jag mig jääääääättegammal
Det fick inte jagJag fick också fluorskölja i skolan
Det var inte jättegottDet fick inte jag
Jag brukar tycka om detDet var inte jättegott
Smaken är nog bättre idag än vad det var när jag gick i skolan och nu vill jag inte tänka på hur länge sen det varJag brukar tycka om det
Var det stor skillnad mot den tandläkaren har?Smaken är nog bättre idag än vad det var när jag gick i skolan och nu vill jag inte tänka på hur länge sen det var