Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör den ju inte. Inte är den en bäddsoffa heller.Klippan finns i rosa!
Bäddsoffa dessutom och inte dyr.
Vad har du gjort?Tror btw att jag måste gå under jorden ett tag. Har tydligen fastnat på övervakningskamera när jag gjort ett litet hyss på jobbet förra veckan. Min kollega sa att stämningen var en aning STEL och att den ansvariga som kom och pratade med chefen idag citat "troligen saknar all form av humor". Min chef är ju chill och tar det med ro men ändock. Moget Törnis, mkt moget.....
Gjorde typ UU också igår, bra såhär i terminsstart :PYay, hela SLU ligger nere digitalt. Ingen föreläsning, ingen kontakt med mail eller så.
Vad har du gjort?
Jag börjar hoppas på att bli uppsagd. Nu finns det bara stående/gående arbetsuppgifter och min kropp klarar det inte. Jag var på spa hela söndagen, inklusive helkroppsmassage men kroppen känns som om jag blivit överkörd av en truck. Har rejält ont överallt. Känns som om jag skulle behöva en rullator när jag går, så illa är det.
Eller hoppas att det kommer tillräckligt med arbete på min gamla arbetsplats.
Jag har bara möjlighet till bemanningsjobb och de ser oftast ut så här. Produktion. Förra perioden jag var arbetssökande försökte jag enbart söka sittande jobb eftersom jag då pajat kroppen totalt på föregående jobb men det gick inget vidare.Kan du söka ngt annat typ av jobb?
Jag har bara möjlighet till bemanningsjobb och de ser oftast ut så här. Produktion. Förra perioden jag var arbetssökande försökte jag enbart söka sittande jobb eftersom jag då pajat kroppen totalt på föregående jobb men det gick inget vidare.
Tyvärr. För dålig tyska. Ingen utbildning.Kan det inte finnas ngt inom kundtjänst/reception tex? Kanske inte världens roligaste men bara så att du har ngt?
Tyvärr. För dålig tyska. Ingen utbildning.