Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den läraren jag har som vikarie är nog också lite märklig. Om den är dålig vet jag inte, det är den nog inte. Men den skriver "Va bra" :cautious:
 
Tror btw att jag måste gå under jorden ett tag. Har tydligen fastnat på övervakningskamera när jag gjort ett litet hyss på jobbet förra veckan. Min kollega sa att stämningen var en aning STEL och att den ansvariga som kom och pratade med chefen idag citat "troligen saknar all form av humor". Min chef är ju chill och tar det med ro men ändock. Moget Törnis, mkt moget..... :angel:
Vad har du gjort? :rofl:
 
Har fyllt på portvinstunnan lite
DSC_0328.webp

Förstår inte att det dunstar ur så fort. Änglarna måste vara ovanligt törstiga i mitt hus.
 
Blev klar med allt inför skolstart en halvtimme efter att den började :banghead:
Stal en chokladboll som blev över :angel: Nu ska jag sätta mig och stressa ner om jag kan. Tog en muskelavslappnande, så huvudvärken är borta och kroppen inte spänd som en fiolsträng. Var nog bra att jag tog den men jag blir så irriterad för det känns så fel att behöva äta piller för att kunna jobba.

Insåg verkligen hur stressad jag var när jag stod på 3e våningen, skulle till annat rum på 3e våningen, och ställde mig i hissen och hamrade argt på 3e våningsknappen. Hissen åkte ju aldrig. :o Stod säkert där i 5 minuter och hade redan påbörjat samtal för att anmäla hissen som trasig.
 
Jag börjar hoppas på att bli uppsagd. Nu finns det bara stående/gående arbetsuppgifter och min kropp klarar det inte. Jag var på spa hela söndagen, inklusive helkroppsmassage men kroppen känns som om jag blivit överkörd av en truck. Har rejält ont överallt. Känns som om jag skulle behöva en rullator när jag går, så illa är det.

Eller hoppas att det kommer tillräckligt med arbete på min gamla arbetsplats.
 
Jag börjar hoppas på att bli uppsagd. Nu finns det bara stående/gående arbetsuppgifter och min kropp klarar det inte. Jag var på spa hela söndagen, inklusive helkroppsmassage men kroppen känns som om jag blivit överkörd av en truck. Har rejält ont överallt. Känns som om jag skulle behöva en rullator när jag går, så illa är det.

Eller hoppas att det kommer tillräckligt med arbete på min gamla arbetsplats.

Kan du söka ngt annat typ av jobb?
 
Kan du söka ngt annat typ av jobb?
Jag har bara möjlighet till bemanningsjobb och de ser oftast ut så här. Produktion. Förra perioden jag var arbetssökande försökte jag enbart söka sittande jobb eftersom jag då pajat kroppen totalt på föregående jobb men det gick inget vidare.
 
Jag har bara möjlighet till bemanningsjobb och de ser oftast ut så här. Produktion. Förra perioden jag var arbetssökande försökte jag enbart söka sittande jobb eftersom jag då pajat kroppen totalt på föregående jobb men det gick inget vidare.

Kan det inte finnas ngt inom kundtjänst/reception tex? Kanske inte världens roligaste men bara så att du har ngt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 440
· Visningar
40 380
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp